476

Funkar inte automatmeddelande till e-mail från när man får PM eller nån postar i nån tråd man följer? Eller är det nån funktion jag inte bara hittar? ICQ/ae

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

477

Om du går in under profil/inställningar har du Prenumerationsinställningar. Där kan man iaf kryssa i att man vill ha epost. Sen om det funkar är en annan sak

Nytt mob nr...

478

Jo, har haft ikryssat där jämt. Funkade förr har jag för mej men inte längre?

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

479

Inte för att det spelar så stor roll,men inläggsräknaren funkar inte så bra tycker jag..står och stampar på samma siffra sedan länge..? ICQ/ad

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

480

samma för mig, sen tycker jag det blir väldigt mkt dubbelposter nu det senaste, trots att man klickar tillbaka till forumindex efter felmeddelandet..

Finns det ingen lösning på problemet med felmeddelandet förresten?

481

Jo, det är under lösning. Webadmin tror att detta är löst innan nyår.

"Daddy Cool"

482

En flytt av hela forumet till annan site kommer att ske, den som inte fungerade sist.

483

Ni får passa på att fixa till inläggssiffrorna samtidigt då, lite missvisande nu ICQ/ab

484

Ska försöka fixa det ja. Tar det för lång tid får ajg göra det i efterskott

485

Då får vi hoppas det blir lika bra som det var i början utan massor med felmeddelanden.
Tack för erat kanonjobb ni lägger ner.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

486

"Ledningen förpassar sålunda er alla till att spendera tid med vänner, bil och familj i valfri ordning. :-) "

Jepp då får vi se kring den 20'nde September 2013 och det föds fler barn än vanligt, den så kallade Boxerville 2.0 generationen  Default/lol

Har minst en luftkyld VW, alltså finns jag.

487

Tja hur skall det gå?.. Blir säkerligen bra bara inte forum abstinensen blir för stor.. Iofs finns det ju andra ICQ/ad men det e f:n inte rätt.. ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

488

I värsta fall får vi väl maila varann om det blir för djävligt... ICQ/ad Blir i vilket fall skönt att få ordning på problemen! ICQ/ab
Tack för allt arbete ni lägger ned för att vi ska ha det bra!

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

489

Underbart.....bäst blir alltså ännu bättre.....schysst julklapp.....god jul ta mig tusan.... ICQ/ag

Typ1 61:a röda lilla vWiola

490

Det kan nog mycket väl hända att vi efter att flytten är gjord måste komfigurera servern för att få till allt som strular för oss,
men det vet vi inte förrän flytten är gjord och belastningen ligger på den nya servern.

491

Det är lustigt, nu svänger din pingvin huvet sakta från sida till sida igen...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

492

Det har den alltid gjort sen jag lade upp den i alla fall i FF, kan nog bero på din "browser"

493

Något som stör mig är att "How-tos (Guider)" spammas av nya trådar som är frågor och inte guider. Skulle man kunna få ett klistrat inlägg i det forumet som beskriver vad som ska postas där?

494

HenrikL skrev:

Något som stör mig är att "How-tos (Guider)" spammas av nya trådar som är frågor och inte guider. Skulle man kunna få ett klistrat inlägg i det forumet som beskriver vad som ska postas där?

Bra input, fixat. Tack!

"Daddy Cool"

495

Jag saknar fortfarande en funktion/knapp där man kan markera alla trådar i en kategori/subforum som lästa. Blir fortfarande inte riktigt klok på varför trådar markeras som lästa fast jag inte läst dem... Jämfört med phpBB verkar PunBB ha en hel del konstigheter för sig.

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

496

Inget stort problem men tiden det står när man gjort inlägg går 1 timme fel ICQ/ab

497

rs68 skrev:

Inget stort problem men tiden det står när man gjort inlägg går 1 timme fel ICQ/ab

Det är inte så enkelt att du fortfarande har sommartid aktiverat?

Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

498

Stefan F skrev:
rs68 skrev:

Det är inte så enkelt att du fortfarande har sommartid aktiverat?

Okej, det gick att ändra själv ICQ/ag  trodde inte det efter som nästan alla andra också har fel tid ICQ/ab

499

Stefan F skrev:

Jag saknar fortfarande en funktion/knapp där man kan markera alla trådar i en kategori/subforum som lästa. Blir fortfarande inte riktigt klok på varför trådar markeras som lästa fast jag inte läst dem... Jämfört med phpBB verkar PunBB ha en hel del konstigheter för sig.

Upptäckte just att nere i högra hörnet (av alla ställen...) på varje underforum finns en länk "Markera forum som läst"  ICQ/af

500

Efter att ha googlat runt en stund ang. PunBBs sätt att själv markera olästa trådar som lästa, så verkar det som att det faktiskt är designat så med flit. Synnerligen korkat, om jag får säga vad jag tycker, men tydligen sparar man någon tabell i databasen och vinner kanske lite prestanda. Så är man inloggad en längre stund så får man vara medveten om att olästa inlägg inte kommer att visas som just "olästa".  ICQ/ac