51

Helt ok med frakten.
//Morgan

52

39 spänn i frakt på 3 påsar e helt ok för mig ICQ/ab

mvh / Richard

53

Jag tror de flesta tycker det OK... ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

54

Jo, men om ni såg min senaste post så ser ni att det blir dyrare än så. Jävla Posten... ICQ/ac Hursomhelst, jag postar en översikt på fraktkostnad vs. antal påsar om ett tag. Hemma och lite sjuker för tillfället och motivationen är inte på topp. Ha det gött ute i kylan... snart blir det kaffe! ICQ/ab

"Daddy Cool"

55

Trökit att du är sjuk hoppas på bättring. ICQ/ab .
jag vill minst ha tre påsar gärna mer det, finns det nån typ paketlösning om man är sugen på ett något större antal typ 12 eller så det brukar ju ligga 12 på en bricka i affären. om du vill kolla detta så vore jag ytterst tacksam. ICQ/ag
Trekronor

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

56

Vill gärna ha....så fraktpriset spelar inte så stor roll

Typ1 61:a röda lilla vWiola

57

Kul vill ha gravrost jag med men vet ingen som har kvarn. Får stå i bokhyllan så länge. Har jag missat priset på KAFFET?

Panel -53, 911 -71

58

Priset på kaffet blir som sist - 55 kronor per påse.

"Daddy Cool"

59

Finns de nå bestllningsformulär lr tar man de via pm?

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

60

Jag kommer att lägga ut ett beställningsformulär. Väntar nu på grönt ljus att vi hinner rosta innan jul, annars blir det i januari. Fullt upp i rosteriet så här års ICQ/ab

"Daddy Cool"

61

Hoppas på julklapp! ICQ/ab

62

Kommer inte funka före jul. Rosteriet har fullt. ICQ/ac Återkommer efter jul. Sorry!

"Daddy Cool"

63

Buhuuuu... ICQ/ac

late,
in love,
and a little drunk..

64

Trist besked....får väl försöka klara mig.....;-)

65

Älskar ju kaffe så 1 kg när rosteriet har gjort sitt ( sällan man väntar på att nåt ska rosta  ICQ/ad  ) Har ju en Bautakvarn i köket, väger som en scaniamotor en Thorell & Persson  ICQ/ab

Längtar efter luftkylda turer här o där......aircondition ??...idioti när det går utan tak......
VW 1600 typ 3 1972 cab
presentationstråd :   http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 32#p116132
projekttråd : http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 40#p116140

66

Finns det svenskt kaffe på hotellet? 

Nä, men kanske herr kaffetrollkarl har några påsar klara till whiteout och kan kränga lite där?

You´ll never know...

67

Verkar mest bli gravrost i plåten hos mig....blir det något i min kaffebryggare snart ? ICQ/ad

68

Jag  är också sugen på några paket, hur ser det ut?

69

Jodå, jag besökte rosteriet nu i måndags. Väntar på svar om när vi kan sparka igång. ICQ/ab

"Daddy Cool"

70

Nämnde du för dem att det börjar bli bråttom och att panik kan bryta ut när som helst om vi inte får något snart.. ICQ/ae  Default/lol

late,
in love,
and a little drunk..

71

Hoppas att det är leverans till garagefesten.
Så man enkelt kan få med en låda ner. ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

72

Som det ser ut nu kommer det finnas kaffe att inhandla på festen för 55 riksdaler per förpackning.  ICQ/ab

"Daddy Cool"

73

Tjohoo.  ICQ/ag

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

74

Och jag som inte kommer dit, lägger du undan några åt mig? ICQ/ag
Visserligen kan jag ju svänga förbi och hämta några då, dock var det väl fullbelagt på kalajset...

75

kan jeg få kjøpt en også? sender du til norge?

Better late then never