Hmmm...nu måste jag handla julklapp åt Flodis!
Han är länken mellan mej o Hazet... 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » HAZET
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nånting åt det här hållet Tomas?
![]()
Snyggt som attan.
För att dom skall sponsra dig.. vad e mot prestationen
... att dom lånar panelen i ett år?
brukar ju inte vara villkårslöst.. eller e det några mässor du/bussen skall vara på? 
Shit va kul! Grattis !
Michael Th; Jag har en hoper nya verktyg som de tänker göra en nostalgisk utställning med. De får dom om jag får en lack. Sen får de ha bussen på vintern när de har stora mässor i Tyskland, Holland o Frankrike som skyltmaterial. Under den tiden betalar de hyra, o jag slipper fixa vintergarage åt den. Smidigt.
Kontaktet ska löpa på fem år. Efter den tiden är det upp till dom om de låter mej behålla reklamen, eller bara fältlackeringen. Kontraktet är under konstruktion nu, vet inte vad det blir i slutändan, men jag går inte med på vad som helst.
Jerry; har du kvar din Hazetvagn med jalusie?
Ja, vagnen står i källaren och tar plats.
Michael Th; Jag har en hoper nya verktyg som de tänker göra en nostalgisk utställning med. De får dom om jag får en lack. Sen får de ha bussen på vintern när de har stora mässor i Tyskland, Holland o Frankrike som skyltmaterial. Under den tiden betalar de hyra, o jag slipper fixa vintergarage åt den. Smidigt.
![]()
Kontaktet ska löpa på fem år. Efter den tiden är det upp till dom om de låter mej behålla reklamen, eller bara fältlackeringen. Kontraktet är under konstruktion nu, vet inte vad det blir i slutändan, men jag går inte med på vad som helst.Jerry; har du kvar din Hazetvagn med jalusie?
Hmmm...vi skulle kanske göra någon deal? 
Ja, det tycker jag
Hmmm...vi skulle kanske göra någon deal?
Ska du ha en sjukt bra lackerare så ska du till Hedemora 
Ja då hoppas jag ni båda blir nöjda... viktigt altid att läsa det finstilta... för det blir det alltid!!
blir säkerligen trevligt..
Ska du ha en sjukt bra lackerare så ska du till Hedemora
Vem är denna "sjuka" person?
Då räcker det att du åker till Sällstorp i Derome om du skall ha tag på en firma som har erkännt bra lackerare och stor vana vid VW bussar och vanliga bubblor
Köra till en sjuk människa i Hedemora för att lacka verkar långsökt 
Jag tror jag vet vem du menar, Mohawk. Jag kan ju kolla med honom vad han tror om det. Liiite närmare är det ju. Gör man ett bra jobb, kan det ge en fjäder i hatten o god PR. 
Trevligt, jag e inte så kräsen du har ju sett min bil 
Och sen har du inte så långt till oss heller 
Hade faktiskt varit kul att göra nåt annorlunda för omväxlings skull 
Vi får se vad kraven är, sen ska en lämplig lackerare letas upp. Jag kan ju se fördelarna med en som finns nära.
"Reklamen" kommer att tas fram i Tyskland o sändas hit för montering. Vem gör sånt jobb egentligen?
Finns lätt en handfull bara i Helsingborg.
Tomas !!
Kör på Mohawk tips !!
Så långt är det inte till Varberg 
Detaljerna planeras nu. Frontens mörkblåa blir också i wrap foil, för att Hazet-loggan o ringnycklarna ska hamna rätt i förhållande till varandra. Den mörkblå slingan i midjehöjd blir också i wrap foil, med markeringar om var verktygsvagnens foil ska sitta. Allt för att skapa en exakt replika.
Lacken blir alltså, ljusblå kaross o förarutrymme, gult o mörkblått tak. Mörkblå stötfångare.
I slutet av denna veckan ska PR-avdelningen ta kontakt. Tur man är ledig efter sista passet inatt. 
Tysken skriver så här: Now at HAZET they are "Fire and Flame" about your bus!
Eld o lågor, eller? 
Du har PM lowang!
blir det trumbromsar igen nu då?
Ja, det är för jävligt.
Har begärt in en ritning på oket från CSP. Går kanske att "tälja" nån mm i det med bibehållen funktion.
Ingen av delarna i mitt kit är kompatibelt med ett 14 tums kit....så tråkigt nog var det inte "bara att" byta ut lite bitar.
Du har PM lowang!
Right back at you! 
Hello, Hazet-lovers...here is a link for you!
http://www.garagejournal.com/forum/show … p?t=150384
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » HAZET
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.