1

Om man ska värdera en bay, vet en nämligen, vet tyvärr inget år tyvärr vilket är ganska viktigt.. Helt okej från rost!

Fruktansvärt luddigt skrivet  ICQ/an  Men hur mycket kan man hosta upp för en bay? (ungefär?)

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

2

Buss, enkelhytt eller dubbelhytt?
Vilken utrustning?

Nytt mob nr...

3

Är den i fint skick (inte mycket rost, orginallack eller professionellt omlackad, går bra, fin inredning etc) så gör du en bra affär rent ekonomiskt om du betalar runt 15.000, men det är mycket svårt att säga nåt mer med så lite info. För övrigt är det alltid en bra affär att köpa en buss, så jag skulle slå till om jag var du  ICQ/ag

Du kan ta en titt på min årliga sammanställning av Blocket-priser på typ2-klubben, trots sina brister bör den kunna ge en viss vägledning: http://www.typ2-klubben.com/index.php/k … 2011#71859

Och nu är det mindre än en månad kvar tills sammanställningen för 2012 är klar - stay tuned..  ICQ/ad

Buss -75  |  Westfalia Pickup -70  |  Enkelhytt -88

4

Väntar med spänning på sammanställningen för 2012!

Pickup EH -76
1303 cab -78

5

iooor_21 skrev:

Buss, enkelhytt eller dubbelhytt?
Vilken utrustning?

En buss! Såklart att jag glömde skriva det  Default/yikes  Mer än så vet jag inte.. Såg den när jag åkte förbi min kusin, vet att den har stått där sålänge jag kan minnas men jag har ju aldrig tänkt på den  ICQ/ad

6

robbanonline skrev:

Är den i fint skick (inte mycket rost, orginallack eller professionellt omlackad, går bra, fin inredning etc) så gör du en bra affär rent ekonomiskt om du betalar runt 15.000, men det är mycket svårt att säga nåt mer med så lite info. För övrigt är det alltid en bra affär att köpa en buss, så jag skulle slå till om jag var du  ICQ/ag

Du kan ta en titt på min årliga sammanställning av Blocket-priser på typ2-klubben, trots sina brister bör den kunna ge en viss vägledning: http://www.typ2-klubben.com/index.php/k … 2011#71859

Och nu är det mindre än en månad kvar tills sammanställningen för 2012 är klar - stay tuned..  ICQ/ad

Helt underbart att folk äns lägger ner tid på sånt här!

STOR eloge och en massa jubel till dig!  ICQ/ag