1

Har lite problem få kontakt med Up North ang reklamation.
4 mail skickade, ingen svarar, kanske semester??????

stenis
orust

2

Lång kö ? ICQ/ae

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

3

Eller så är din reklammation "jobbig".

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

provat å ringa?

5

Nja jobbig vet jag inte. Har ju handlat för åtskilliga tusenlappar så lite reklamation måste de tåla, tycker jag.
Men det är väl som opec skriver: mycket att göra.
Får  försöka ringa då.

stenis
orust

25hpman skrev:

Eller så är din reklammation "jobbig".

6

Jag hade ett reklamationsärende där i somras. Ett samtal så löstes det snabbt och över förväntan ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

7

måste va mycket el nåt?
jag har aldrig haft problem o nå dom.
mailat sent in på kvällarna med dom.

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

8

Ett samtal över tefon brukar funka bra

9

Jepp, ta upp telefon och ring så ordnar garanterat Mauri&co upp i reklamationen din.

Buy the ticket, take the ride... - HST

10

Ja pratade me dom i måndags, inga problem då!!!!  ICQ/ag

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

11 Senaste redigerad av Franke (2012-11-22 16:03:36)

Att dom överhuvudtaget har tid att svara på mail förvånar mig.
Att hinna med och svara på alla pm och mail jag får genom Boxerville är ju nästan en heltidstjänst och då säljer jag knappt några vw delar överhuvudtaget   ICQ/ae

12

Franke skrev:

Att dom överhuvudtaget har tid att svara på mail förvånar mig.
Att hinna med och svara på alla pm och mail jag får genom Boxerville är ju nästan en heltidstjänst och då säljer jag knappt några vw delar överhuvudtaget   ICQ/ae

Ja det är märkligt att det finns de som hellre frågar en person än får flera personers åsikter. Jag brukar rekommendera de flesta att starta en tråd för att sprida kunskapen till fler än frågeställaren samt att få flera personers input.
Mångfald är bättre än enfald.  Default/lol

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

13

Ett av de vettigaste företagen jag haft att göra med!

14

Kjell T skrev:

Ett av de vettigaste företagen jag haft att göra med!

Kan bara hålla med Kjell T, helt suverän service! Bara å ringa å snacka med dom...

15

Av svenska företag är det bara Classic jag använt mig av senaste åren, aldrig vart nått problem.
Hade en liten issue denna vecka som löstes tillfredsställande efter ett par dar, top notch  ICQ/ab

16

Lite irreterande när man får det som varit bristat och räkningen ligger i kartongen som man lägger på hög tills det är dags att skruva, istället för att betala allt på engång Default/hmm

Annars väldigt bra ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

17

Allt löst sig, krävde 4 Email och ett samtal.
Och jag har inget som helst problem  med dem tidigare, mycket att göra bara.
Och inga problem nu heller, eller.  ICQ/ad

stenis
orust

18

Vill bara inflika att jag är supernöjd med classicvw. Hade en reklamation för ett tag sen, ringde och berättade som det var, nya prylar skickades samma dag utan kostnad eller minsta knorr. Jag upplever dom som väldigt serviceminded.

19

Jag har aldrig haft nåt problems med Classic VW , en gång fick jag en plåt jag skickade tillbaks pga att den inte passade... men det var ju knappast Classics fel och dessutom löstes det utan minsta bekymmer.

You´ll never know...

20

Ställer mig i ledet till de som uppskattar Mauri och c/o uppe i Skelefte!

Jag vet att de vill göra sitt yttersta för att vi som hobbyskruvare ska kunna hålla på med en skoj hobby och de försöker att serva oss(rätt många) med delar, de som nån gång jobbat inom detaljhandeln vet att ibland saknas varor på hyllan och då får man a låta bli att skicka eller b skicka det man har..

Det som kan ställa till det är när en grossist inte får fram de delar som kunden i förlängningen vill ha och då kan det uppkomma situationer som inte är positiva fär någon part...
Precis som man har föreslagit så är det absolut bäst att försöka nå Mauri i butiken på telefonntid så gör han sitt yttersta med god kompetens för att kunden ska bli sånn öjd som möjligt...Mail frågor har en förmåga att lägga sig på hög och kan leda till onödig förbistring.. Ringer telefonen hos mig så svarar jag ....mailen kan ta nån dag..

Kort sammanfattning:V W UPN ett bra gäng som vill att vi ska vara så nöjda som det någonsin går!

//micke

If it sounds good it is good!

21

Har aldrig haft problem med Mauri & co.
Gjorde en beställning igår och räknar med att den i vanlig ordning är framme till måndag/tisdag .

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

22

Jag har handlat av Up North i många år. Det har aldrig varit några problem.
Mauri svarar glatt och hjälpsamt på alla funderingar.
Har bara gott att säga och rekommenderar dom gärna

23

Ja, då blev detta en hyllningstråd då. Jag har heller aldrig haft några problem med Up North...detta pga att jag aldrig har handlat där.  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

24

Jag får nog instämma i hyllningskören...visst har det väl blivit fel ibland,men Mauri o co har alltid fixat det... ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

25

P

25hpman skrev:

Ja, då blev detta en hyllningstråd då. Jag har heller aldrig haft några problem med Up North...detta pga att jag aldrig har handlat där.  ICQ/ad

Förstår att du tycker det är trist att det blev en hyllningstråd......