Ingen bild men en najs filmsnutt
Wide ovals är såå snygga!
154 2012-09-29 20:52:08 Senaste redigerad av Rejkfantasten (2012-09-30 11:01:15)

Lookers, SCC, sol og ventetid:

BB
dags att det händer nåt här också
.

Vimmerby 2001. Då en av de orter i Sverige där Cal-look kulturen var starkast. SOB's 59:a mot Boulevard Bomber. Bägge med storkubiks typ 4:or med dubbla IDA.

Insta: @tob_356
gud jag älskar den här tråden! vad gör boulevard idag? och vad hände med sob:s vagn... båda är klara inspirationskällor till min egen fjod59:a.. som kommer ut till våren! hoppas jag...
Bild från sent 80-tal på Lars Häsä's looker. Tycker fortfarande den var en av de mer lyckade under den tidsperioden.

Insta: @tob_356

Tack
gud jag älskar den här tråden! vad gör boulevard idag? och vad hände med sob:s vagn... båda är klara inspirationskällor till min egen fjod59:a.. som kommer ut till våren! hoppas jag...
SOB's bil gick till Norge. Roger har nog kvar sin bil men är inte helt sams med omvärlden så det är osäkert om den kommer ut igen, vilket är tråkigt. Jag hoppas att det blir en förändring för Roger så att vi får se honom och hans bilar igen.
Ali G
Slänger upp en på min 52a 
Dock ska den bli orginal igen.
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59
Tackar!
S
intressant läsning om en kanon bil
// jana
Ja den är trevlig den där
. Jäkligt läcker färg.

En till trevlig:

På gränsen till cal-look... ja det är ju en folkabubbla!.... tar man sen bort kofångare, lister och allt annat krom så!
Tycker denna "pärla" skulle varigt Dagens VW Bild 
Snabb länkar till projekt trådar: Pippi gul Callook med soltak (o\_/o) & Vit 75:a Bay-panel dubbeldörr |o \/ o|
Kromet måste väl inte bort får att platsa in som cal look?!?

Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld
Det beror på vem du frågar. Följer man grundreceptet så ska kromet bort. 
Ali G
Ok, där ser man 
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld