1

Hej söker en fördelare timm min typ 1 årsm 66 a. Den ska vara hel o fin lock o brytare rotor behöver inte vara med! Motorn är en f motor. Den som sitter i nu tror jag är från en typ 2a från 50 talet tror jag den har ett stort platt lock! Om det är nån som vill byta kanske! Mvh
lowbob

2

Jag har en från 1600 AD, men jag vet inte om den passar.. den är ganska skiten men borde gå att få ordning på. Kan ta bättre bild på den imorn om det är intressant/passar.

3

lowbob skrev:

Hej söker en fördelare timm min typ 1 årsm 66 a. Den ska vara hel o fin lock o brytare rotor behöver inte vara med! Motorn är en f motor. Den som sitter i nu tror jag är från en typ 2a från 50 talet tror jag den har ett stort platt lock! Om det är nån som vill byta kanske! Mvh
lowbob

Jag har vad du söker. Sitter på en 1300cc utbytesmotor märkt med F som går bra. Den fördelaren är till salu.
Kan skicka en bild om du vill se den. Smsa mig (jobbar skift)på o7o7-800 810 om det är intressant.  Med vänlig hälsning, Marcus

Sålda bilar:Beach buggy. 1303s-73. Bubbla-64 airride. Split enkelhytt-66 Bubbla-56
Nuvarande bilar:Bay-72

4

pm

Sålda bilar:Beach buggy. 1303s-73. Bubbla-64 airride. Split enkelhytt-66 Bubbla-56
Nuvarande bilar:Bay-72