1

Jag håller på att ta fram en serie med bla Boxershorts - kalsonger på svenska  ICQ/ab

REAL BOXER ™

Om jag börjar med en mindre serieproduktion så kommer de att kosta runt 250-300 kr styck plus frakt. Möjligen i paket om 3 (en av varje färg) för kring 650 kr plus frakt.

Känns det som om det är ett ok pris för världens sjysstaste kallingar? Ge gärna respons på priset även om du inte går och beställer direkt. Får jag massor med beställningar går givetvis priset ned en del...

Förhandsbokningar på storlek (S - M - L - XL - XXL), färg och önskat antal kan göras här i tråden eller på [email protected]
Jag har inte något leveransdatum men förhoppningen är att få de innan jul.

Troligen kommer en webbshop att sättas upp med dessa och andra boxermotorinspirerade plagg.

Designexempel:
1)
http://prreklam.se/realboxer/realboxer1.jpg
2)
http://prreklam.se/realboxer/realboxer2.jpg
3)
http://prreklam.se/realboxer/realboxer3.jpg

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _
            1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss

2

Kan inte säga att det var billigt.....  (bara min åsikt)

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

3

Ingen har sagt att de är billiga, det kostar att ta fram små serier  ICQ/ab
Skriv istället hur mycket det skulle vara intressant att köpa såna för så går det att sikta in litegrann...

4

Jag hade köpt ett 3-pack lätt !!

West Coast Volks
Attitude is everything !

5

Är det bara bra kvalitet på dom så är väl priset ok.
Om du byter till motiv med 56a buss istället så köper jag gärna ett tre pack

Nytt mob nr...

6

Bra kommentarer, måste ju börja någonstans ICQ/ab

7

Är väl ganska ok pris tycker jag. En litet design-grej bara, nu vet jag ju inte hur långt du kommit i den delen, kanske redan är spikat men då får du bortse i från det.

Nåväl, jag skulle valt att göra "REAL BOXER" i något annat typsnitt. Helst i närheten av klassiska Volkswagen. Tycker nog att det är lite för hippe-di-hoppigt som det är nu. Hoppas du inte tar illa upp, ville bara lämna ett tips liksom...

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

8

Här tas inget illa upp  ICQ/ab  bra åsikter om dina design/typsnitts synpunkter, kanonbra! Jag kommer att få några provexemplar snart och det är inga problem att ändra i design eller lägga till fler modeller. Planen är ju att även göra såna för bubblafolk, GHIA folk m fl. Men som sagt så behövs bra bildmaterial som ska omsättas i design för produktion.

9

Kul och snyggt!

Jag skulle köpa ett trepack, gärna för 500, runt 650 (700 ink frakt) ligger smärtgränsen. Förutsatt att det är bra kvalitet förståss!

Ser fram emot bilder på prov-kollektionen så man ser hur det ser ut tryckt på tyg.

Buss -75  |  Westfalia Pickup -70  |  Enkelhytt -88

10

Riktigt cool idé! Jag hade pröjsat vad dom kostar!! Inget man direkt ser i varje klädesbutik man går in i! ICQ/ad

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

11

ingen som tycker att det vita ser ut som trosor på ett par färgade ben?
jag tycker att idèn är lysande, tror att du kommer sälja mer än du anar på tex ebay och utlänska sidor, dock så är jag inte förtjust i motivplaceringen då jag tycker att det ser ut som jag skrev, hur som, det är min åsikt och jag tycker att du är på rätt väg och dom är iallra högsta grad i en rimlig prisklass, själv lägger jag min smärtgräns vid 200.

12

hehe, min första tanke var också trosor ICQ/ab

Nytt mob nr...

13

iooor_21 skrev:

hehe, min första tanke var också trosor ICQ/ab

X2  ICQ/ag   Default/lol

72a Typ3 Fastback 2625cc turbo
90a T3 Doka oturbo
68a Typ1 Autostick 1600cc sugturbo aka"Slo'white"
73a Typ3 Fastback "Coldballs" turbo
64a Typ1 2110cc turbo

14

Najs, designen fungerar då det kan ses som et par tanga för menn samtidigt som det är boxershorts  ICQ/ab Vi gick faktisk i tanga för inte sååå länge sedan killar ICQ/ab
Det blir annorlunda då man får den på en riktig människa och inte i 2D som här, hoppas jag iaf.... Jag uppskattar verkligen era kommentarer på design, prisklasser mm. Blir spännande som tusan att få hem provexemplaren.

15

Om man ska öppna motorluckan så trycker man ju upp tummen i ..........ja ICQ/ad

16

Dalmasen skrev:

sätt den bakofram på tanten så löser det sig ICQ/ab

17

Jan-Iver skrev:
Dalmasen skrev:

sätt den bakofram på tanten så löser det sig ICQ/ab

Default/lol ......skämt åsido, ska bli najs att se bilder på provexemplaren sen, tror som du att det kommer att se bättre ut då, bra initiativ.

18

Hoppas det också, jag har en utmärkt fotograf, coola splitt boxers och en snygg fotomodell, vad kan gå fel? REAL BOXER´s kommer sen att finnas på www.realboxer.se som är bokat idag.  ICQ/af  ICQ/af

19

Riktigt intresserad vännen....kommer oxå att ha en annan webbutik inriktad på underkläder....säg till om du vill leverera....men först ska jag ha ett par själv ! ICQ/ag

Typ1 61:a röda lilla vWiola

20

Sen gör vi tröjor och mössor............framtiden ser ljus ut ICQ/ag ....som sagt skriv en rad hur du funderar framöver........

Typ1 61:a röda lilla vWiola

21

Ett designförslag:
Du kanske skulle ta med mittenpinnen på fönstret så ser det mindre ut som trosor ICQ/ab

Nytt mob nr...

22 Senaste redigerad av Jan-Iver (2012-11-28 09:01:25)

Det måste ju inte vara så att man tar bussen framifrån eller bakifrån ICQ/ab En 56:a panel från sidan kan ju vara minst lika coolt nu med ett linjärt rundad teckensnitt

http://prreklam.se/realboxer/realboxer4.jpg

Eller early bay
http://prreklam.se/realboxer/realboxer5.jpg

23

inte från sidan enligt mitt tycke, bayen funkade mkt bra.

24

Håller med crazyweed
Bayen funkar fint men från sidan funkar nog bättre på en t-shirt

Nytt mob nr...

25

Borde inte designen vara sån att överliggaren på stötfångaren ligger parallellt med underkanten av boxer'n?

Buy the ticket, take the ride... - HST