de skulle väl vara om du kunde tänka dig att betala fullpris för grejerna. annars kommer jag nog att välja o sitta på dom inför framtida projekt.
Dom är ju redan betalda så dom kommer inte kosta mer.
Nej jag behöver ha tag på någon som kan ställa sig o rostlaga hela min bil för jag pallar fan inte.
Kan ju vara så att de hade varit roligare om inte man varit så stressad att ha denna veckan o då ska de va klart.
Nu plocka jag bara ihop den o körde ut den igen. Jag orkade bara inte mer. Blir ju en annan sak om man har ett eget ställe så den bara kan stå när man inte orkar, men med pressen att ha den på jobb o denna veckan ledig o bli klar så mycke som möjligt. De går bara inte. tär på mig psykiskt fan
o rostlagning är inget som jag e varken bra på eller tycker e kul. spec inte under stress. Så nu får de va. Slår vad om att mitt utgångsobjekt faktiskt inte e så dåligt egentligen men alternativen är att hitta någonstans att magasinera den, ta drivlinan o pressa den eller sälja allt!
helst vill jag ju ha den iordning men då jag inte orkar med det just nu får jag antingen hitta någon att göra de åt mig eller magasinera den.
Tänkte ju jag skulle ha ihop den till sweden rock 2013 men de lär inte hända så egentligen e jag tillbaka på ruta 1 med en bra mycke friskare tvärbalk bak.
Så de e ju inget förlorat egentligen men men...
behöver ta mig en rejäl funderare på hur jag ska göra. men oavsett vad jag gör så ska jag fokusera på buggyn primärt nu (utöver att försöka o hitta magasin till bussen)