Tur att vi åkte hem i tid ser jag...
Tack samtliga inblandade för en kul tillställning! 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » -- VWhiteOut 2012--Garagevinterfest i Borlänge--
Sidor Föregående 1 … 4 5 6
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tur att vi åkte hem i tid ser jag...
Tack samtliga inblandade för en kul tillställning! 
Nu börjar jag bli människa igen, tack alla för en trevlig kväll,
Dem där fotorna i telefonen missade jag 
Buscollector fick låna alla bord och stolar från Borlänge sjukhus.
Det var ju tur att Jonas hade en ny bordsskiva i garaget....
Hej ho
Tack för en bra VWhiteOut helg - trevlig fest, god mat, välfylld 2-takts bar Och Altid coolt att se gamla VW ansikten och träffa några ny.
Super nice garage med Romme alpine på din dörr!
ett bra recept
Hoppas det bli VWhiteout varje år!
Tack till alla inblandade för en väl genomförd kväll!
Alla verkar ha överlevt trots överhängande risk för kroppsskada.
Själv drog jag ner mitt alkoholintag rätt ordentligt efter midnatt så att vi skulle ta oss hem dagen efter.
Bra beslut visade det sig..
Buscollector fick låna alla bord och stolar från Borlänge sjukhus.
Det var ju tur att Jonas hade en ny bordsskiva i garaget....
They brake it they buy it?...
Har någon hört om Franke nyktrat till än? 
Har någon hört om Franke nyktrat till än?
Har inte sett han fysiskt sen jag slängde ut han från garaget vid 04.00/04.30 tiden men såg ett livstecken på facebook dock 
Stämmer in i kören och tackar alla som kom och gjorde denna kväll till en riktig höjdare
Killarna som lånade ut bord och stolar på Blge sjukhus hade räknat med lite skandaler så ett trasigt bord va ju ingenting
Och som sagt, kul att få ett fejs på forumfolket 
Det är säkert 
Jag får tacka så väldigt för en lyckad tillställning!
Trots att jag inte körde på kvällen så ville jag inte köra på mera än 2,8 eftersom det är minst lika lång väg hem på söndagen som dit före festen...
Kalasbra initiativ!!! Å till nästa år så har ni fixat spons på dieselkanon eller hittat schunten till värmen 
Väldigt bra initiativ av er att fixa till något på vintern, så man får träffas även vintertid
Åsså har vi ju Shasta Snowtrip (S(h)ärna/Ors(t)a snowtrip) Nästa år! Mycket att se fram emot.
Mycket bra!
För övrigt så kan jag ju säga att Caddyn gått klanderfritt, och billigt, ner under 0,5 och upp just över 0,5 (hemlängtan) å jag var hemma 20.40 igår, men var för trött för att orka skriva något då.
Tack till Demian, Macke, Gustaf, Anders, mfl som roddat å trixat till så vi får komma till Rommegaraget å våldgästa en frusen lördagkväll i Januari.
goopher skrev:Har någon hört om Franke nyktrat till än?
Har inte sett han fysiskt sen jag slängde ut han från garaget vid 04.00/04.30 tiden men såg ett livstecken på facebook dock
Haha..ja man blev lite slirig på slutet, en kompis var snäll o kom förbi med en dunk efter tolvslaget och det gjorde väl inte saken bättre
Kom i alla fall hem tidigare än vanligt och tur var väl det för jag var inte speciellt pigg igår 
Tack till Kuus sällskap som ordna skjuts hem !
Tack för en mycket trevlig fest.
Haha..ja man blev lite slirig på slutet, en kompis var snäll o kom förbi med en dunk efter tolvslaget och det gjorde väl inte saken bättre
Ja, när jag var på väg hem och du dök upp med donken höjd mot skyn i total triumf... så insåg jag att nu jäklar är det kört! 
Klart att ni som missat festen missat något! Kolla bara här:
Olzzon
Långbordet i härlig miljö!
Fler bilder finns somvanligt på bloggen.
Holly shit.. Fidde fastnade på bild ! 

Hur ligger planerna inför WhiteOut 2013 ?
Man börjar ju bli sugen och folk behöver ev. lite tid för att planera in en ledig helg..
Hur ligger planerna inför WhiteOut 2013 ?
![]()
Man börjar ju bli sugen och folk behöver ev. lite tid för att planera in en ledig helg..
Det planeras... mer info inom kort 
chiliinläggningarna är klara....
Sidor Föregående 1 … 4 5 6
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » -- VWhiteOut 2012--Garagevinterfest i Borlänge--
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.