Pia och jag sitter och slösurfar...livet är gött.... 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 104 105 106 107 108 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Pia och jag sitter och slösurfar...livet är gött.... 
Sitter och väntar på mat med en birkenstock..
Kollar på 9:e avsnittet i rad av serien sons of anarchy, så brutalt bra. Och skönt med en slapparlördag 
Njuter av mina 3 VDO klockor jag betalde billigt för. En stämplad 53 en 63 och en 72.
Bytte stödämpare och fjädrar bak på gamla bruks BMW:n, den började va lite hängig efter 31 000 mil, inte så konstigt - dubbla fjäder brott på den ena sidan , och fjäder tallriken obefintligt på den andra. Firar med en Innis & Guns 
Sitter och väntar på mat med en birkenstock..
Var du så hungrig att du började småknapra på tofflan eller har du blivit av med ena benet 
Njuter av mina 3 VDO klockor jag betalde billigt för. En stämplad 53 en 63 och en 72.
Har det någonsin suttit VDO klockor i vw?
Sitter och försöker vakna till på jobbet med en kopp kaffe framför datorn.. ska väl ta o väcka lite folk så det händer nåt snart 
Sitter och försöker vakna till på jobbet med en kopp kaffe framför datorn.. ska väl ta o väcka lite folk så det händer nåt snart 
914 på Wheeler Dealers på Discovery!
Allt jag ser är en mercedes jeep..
Precis hemkommen efter en resa på nästan 50 mil, Hallstavik-Borlänge-Hallstavik! Trevlig prick den där franke!
2 DH lämmar och matlådevärmare rikare! 
Ligger utsträckt på soffan efter min lilla helg tripp från Åland till Luleå o hem igen. Åkte på fre kväll o kom hem idag söndag kl 13. Var o hämtade en trevlig oval
Saken är det att för typ över en månad sen så gjorde jag samma resa o då till Boden efter en typ 1 -59. Känns som att jag börjar kunna vägen så att säga....
just nu gör jag ingenting ,eller jo spelar lite gt5 på ps3
imon är sista prao veckan,skönt bara 2 veckor i skolan innan jul lov ,och det kan behövas nu ! 
djcnp skrev:Njuter av mina 3 VDO klockor jag betalde billigt för. En stämplad 53 en 63 och en 72.
Har det någonsin suttit VDO klockor i vw?
Visst står där VDO på en spegelklocka från 53 
Kom precis till jobbet och sprang på en av de morgonpigga stammisarna som flinade brett och berättade att han suttit och tänkt på mig igår....
för nog fan ska där stå en gammal folkvagn inte långt från där han bor. "Den ser fasen inte så dålig ut - jag tar bilder i helgen till dig"
Så fingers crossed - kanske det blir roadtripp inom kort. Men det är väl en 70-tals bagge.....
//Vwgoran
BLÄ, fick beskedet av stammisen idag. Den är borta, han var och kollade med grannen där hemma och han sa att kommunen hade varit där och plockat bort den, gratis.
VÄNERSBORGS KOMMUN har tydligen en skrotbilskampanj nu, så ni som bor i krokarna - vet ni om gamla vw's som står i skogarna. PASSA PÅ ATT KOLLA UPP DEM NU - SNART KAN DET VARA FÖRSENT
Funderar över livet........ja ja...ny arbetsdag i morgon igen
Hittade hur man fickparkerar
Men jag tror inte jag försöker mig på det.
http://bytbil.com/nyheter/8vjhskyg?utm_ … or=AD-500-[bytbil]-[]-[mittspalt]-[aftonbladet]-[]-[]
Måste bara ge en stor eloge till polisen och brandkåren i Malmö som hjälpte mig att få ut min inlåsta bil på bennets väg .
Kom just hem från jobbet, har suttit o spelat brädspelet finans, fan va kul det är! 
Måste bara ge en stor eloge till polisen och brandkåren i Malmö som hjälpte mig att få ut min inlåsta bil på bennets väg .
Just brandkåren vill nog ha en eloge bara för att köra in på bennets väg 
Har just skruvat med hydrofonpumpen som kanske inte va de jag tänkt att jag skulle göra när bag kom hem . Hade ju sett fram emot att få färdigt mattan i bubblan och gjort en inköps order på classic vw
kisavw skrev:Måste bara ge en stor eloge till polisen och brandkåren i Malmö som hjälpte mig att få ut min inlåsta bil på bennets väg .
Just brandkåren vill nog ha en eloge bara för att köra in på bennets väg
Ja det var manligt med den stora stegbilen bara för en låst vägbom!

Har precis fått farbror Helsings vagn levererad till mig av ingen mindre än Grenje ,så nu känns det bra! 
Sidor Föregående 1 … 104 105 106 107 108 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.