1

Vilka årsmoddeller av säten kan tänkas passa i en 1302 cab från 72.Är alltså ute efter att sätta i säten med låg rygg.Låg rygg satt tom 68. Jag tror 68 stolarna ska passa har en 68 ska ta hem en stol och pröva .Kanske tidigare stolar ochså passar gör isåfall urvalet lite större

2

Finns stolar med låg rygg till 1302 också har såna i min, och tror inte 68 har samma skena under

3

Ja har ju mina gamla stolar ligger hemma om du vill låna och testa om de passar men dom kanske är för tidiga.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

4

Tror inte du har original stol i isåfall ? Kan ha fel där nån som vet.Kam kolla din stol stoffe men jag tror den är för tidig (60)

5

Tja ba. Har själv en cab, en 1300 från 1970 och den har låga ryggstöd.

"Världen är full med tappade sugar"

6

Det va tusan.Trodde bara det fanns tom 68

7

Fanns 72 också i 1200 modellerna.

8

Det fanns låga ryggar i många modeller, nästan bara i Sverige det kom höga från -68.

JPM's blå 1303 exempelvis är en Danmarksimport och har låga ryggar.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

9

Kommer förbi i veckan så kan vi dricka garage kaffe och prova stol.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

10

Låter bra det .förhoppningsvis håller jag stol fästena i handen ICQ/ag

11

Har sett i en tidning att den enda skillnaden på stommen på höga och låga är en extra båge i ryggstödet.
Det  blir i oförsig. samma botten som en sen men ändå. De gjorde om en hög till en låg i "How to do it" om jag minns rätt ICQ/ab

12

När kom det nya underedet ?

13

Beror på vad du menar med det nya. Det kom ett nytt till årsmodell -71 som har T-formade skenor sen kom ytterligare ett nytt till -73 som är helt annorlunda.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

14

Ok tack för att ni delar med er av era kunskaper