1

tjo
fick funderingar över en sak.
någon här som vet vart den jätte låga bay pickupen tog vägen som låg på blocket för ett år sen ungefär?
en ljusblå early har ja för mig den va eller den var kanske lite fläckig i olika färger?
satt plåtisar på den.
någon som känner igen sig och kanske sitter på lite bilder om den med?  ICQ/ag
tyckte den var riktigt brutal! ICQ/ag

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

2

Denna?
http://i56.tinypic.com/skyryd.jpg

3

GB skrev:

Denna?

aa, just precis den! ICQ/ag
haru flera bilder?

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

4 Senaste redigerad av Alander (2012-11-22 22:53:25)

Inte denna eller..? Ljusblå... Fläääckig ICQ/ad låg dock ute för ca 3år sedan  ICQ/ae
http://i1238.photobucket.com/albums/ff490/Ralander/9167A8DE-D5EB-4122-94E9-5F5BCF1D3364-18180-00001CDF5D0896F6.jpg

Ser dock ut såhär nu!
http://i1238.photobucket.com/albums/ff490/Ralander/9ED72AA8-721D-4EE0-B863-A637F6CF3A67-18180-00001CDF64C01F04.jpg

Är en kollega till mig som har den iallafall, grubenframvagn, höjda hjulhus & notchad. Samt nu Berner Mattsvart ICQ/ad
Hämtade den i Ludvika trakterna har jag för mig, låg ute som "slammad baypickis" för 9500:- har jag för mig ICQ/ab inga rosthål. Men rätt äcklig ..!! ICQ/ad

5 Senaste redigerad av Emil O (2012-11-22 22:54:45)

Alander skrev:

Inte denna eller..? Ljusblå... Fläääckig ICQ/ad låg dock ute för ca 3år sedan  ICQ/ae

Ser dock ut såhär nu

jo just den. ja var de sålänge sen till och med.. ICQ/ab
men jädrar vilken skillnad ICQ/af fler bilder? ICQ/ad 
äre någon som vet receptet på den? ICQ/ag

Edit: såg nu va du skrivit under ICQ/ad aa kommer ihåg att den var rätt billig.

6

Emil O skrev:
Alander skrev:

Ser dock ut såhär nu

Redigerade precis ICQ/ab recept utskrivet ICQ/ad hade innan nån annan framkofångare (split?) och urkapad dörrar. Men nu "tillbakafixad". Han besiktade nu i somras första gången & premiärkörde! För låg dock, han fastade fan på plan mark...

7

en bullmange i kumla byggde den väl på meanbugs tiden  ICQ/ab

8

Alander skrev:
Emil O skrev:
Alander skrev:

Ser dock ut såhär nu

Redigerade precis ICQ/ab recept utskrivet ICQ/ad hade innan nån annan framkofångare (split?) och urkapad dörrar. Men nu "tillbakafixad". Han besiktade nu i somras första gången & premiärkörde! För låg dock, han fastade fan på plan mark...

blev ett riktigt lyft, sjukt brutal! ICQ/af
var det han som köpte den med när den låg ute? såfall varför rulla den ut på gatan först i somras? ICQ/ab
precis som det ska vara! ICQ/af

9 Senaste redigerad av Alander (2012-11-22 23:03:56)

Hehe aah han som köpte den, jo för han e så jävla SEEG! ICQ/ad hans första Vw då jag och en annan vw frälst kollega (Isse) tjatade på honom att traska in i träsket. Precis när han köpte den så fick han sin andra unge också! Default/tongue

Men ska väl försöka få ut han till Tierp nästa sommar så han får känna på lite vw-träff ICQ/af

10

Alander skrev:

Hehe aah han som köpte den, jo för han e så jävla SEEG! ICQ/ad hans första Vw då jag och en annan vw frälst kollega (Isse) tjatade på honom att traska in i träsket. Precis när han köpte den så fick han sin andra unge också! Default/tongue

Men ska väl försöka få ut han till Tierp nästa sommar så han får känna på lite vw-träff ICQ/af

haha okej de förklarar saken  ICQ/ad
de vore skoj att se den live så de tycker jag du absolut ska försöka göra! ICQ/ad
sen om han inte hänger här på forumet, så tycker ja du ska visa han hit.
så kan han slänga upp lite bilder på kärran  ICQ/ag

11

Haha aah, han har ju då inte "tid" med det eller ICQ/ad (gäller att prioritera) men jag får väl kasta upp fler bilder så småning om! Vet att han har, den är dock på vinterförvaring nu ICQ/ab

12

Alander skrev:

Haha aah, han har ju då inte "tid" med det eller ICQ/ad (gäller att prioritera) men jag får väl kasta upp fler bilder så småning om! Vet att han har, den är dock på vinterförvaring nu ICQ/ab

haha lever han så stressigt ICQ/ad ja de vore kul! jag får invänta å se ICQ/ad

13

Haha! Jag tyckte jag kände igen korsningen på bilden!  ICQ/ag

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

14

Wompa skrev:

Haha! Jag tyckte jag kände igen korsningen på bilden!  ICQ/ag

Jo ICQ/ad var under power meet