(bakstöten var ej monterad på bilden, båda är slash cut)
Vw Kombi 233 -65 vänsterstyrd med lastdörrarna på vänster sida.
Thomas gamla projekttråd om bussen: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=314
Är främst intresserad av att byta bort bussen mot ett tidigare bussobjekt då jag råkar tycka rostlagning mer eller mindre är kul och då jag misstänker att den inte kommer komma till användning i samma utsträckning nästa sommar.
Har snittat 3,5mil om dagen i sommar helt utan problem.
Besiktad som den står med enda skillnaden att den var något upphöjd i fram, blankt papper andra gången i rad.
Avsmalnad framvagn och flippade spindlar.
Straight axle med jackade svärd och distanser. Fungerar klockrent, sliter ingenting på däcken och går mycket stadigt på vägen! Inga problem att ligga och köra +100km/h..
Reggad med 1600'a dubbelports motorn och för 8 personer + föraren
Nyklädda paneler i mörkbrunt rutigt tyg
Alla soffor finns men är dåliga i klädseln, ligger därför mexiko filtar över dom
Ny Kenwood stereo med usb och aux
Nya 6,5" Hertz högtalare i framdörrarna och diskanter i samma fabrikat. Låter helt okej men behöver kompletteras med ett baksystem. Följer med en ny MDS 8" bas och två nya hertz 5,25" med diskant inköpta för just detta ändamål.
Högtalarna drivs med ett kicker tvåkanalsteg ca 1år gammalt.
Ny list till bakluckan är monterad och det följer med ny list till bakrutan och nya till lastdörrarna från creative-engineering.
Hela bussen är ljuddämpad med dynamat och utanpå det ligger ett lager av biltemas tunna dämpmatta med folie, tak, väggar, golv, allt utom fronten då det är tänkt att snygga upp kablarna först. STOR skillnad på ljudet i bussen nu.
Äkta Porsche Fuchs 14" fälgar 5/130 med spacer fram och omborrade trummor bak.
Matt grön nertill och polerad svart med genomslip upptill för att få en sliten look
Lägger ut bilder när jag sitter vid den datorn men det är Thomas.Å gamla buss, finns en projekttråd när han gjorde i ordning den här. Sök 'Vw kombi 233 hoodride' så borde den komma fram.
Är som sagt främst ute efter byte mot tidigare buss eller en split pickup, allt av intresse även riktigt dåliga objekt.
Kan eventuellt tänkas sälja men då jag lider av beslutsångest till och från så lovar jag inget då jag tyvärr gjorde några besviken sist, ber om ursäkt för det åter igen.
BUD över 95.000SEK mottages, kontakt sker enbart genom detta forum eller på min mail adress tills vidare..
Bilder kommer som sagt och har säkert glömt en massa info..
Mvh
Några Bilder från när thomas hade den

Höger sida är fixat så ser inte lika illa ut där längre!!