Hej.
la idag märke till att vissa rubriker/trådar här på forumet har en liten stjärna innan trådens namn. Vad betyder den? Har inte reflekterat över den innan.
Det betyder väl att du har skrivit i den tråden?
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
3 2012-11-20 12:13:31 Senaste redigerad av Fredde (2012-11-20 12:23:19)
Riktigt smart med stjärnan 
Den som kom på denna idén måste vara en stjärna

VW KLEINBUS,1967
VW 1200 LIM 113, 1962 (PLATTAN ÄR EN 62:A OCH KAROSSEN ÄR EN 57:A)
VW 1500 LIM 113 OMBYGGD TILL BEACH BUGGY ( http://www.lightner.net/manxclub/bugmon47.html )
Nåt som endel andra forum har, som jag inte vet om detta har, är att man kan klicka på "visa mina meddelanden" så får man se alla trådar som man själv skrivit i. En väldigt bra funktion, då kan man lätt hitta diskussioner man själv är involverad i...
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
Nåt som endel andra forum har, som jag inte vet om detta har, är att man kan klicka på "visa mina meddelanden" så får man se alla trådar som man själv skrivit i. En väldigt bra funktion, då kan man lätt hitta diskussioner man själv är involverad i...
Om du går in på profil kan du välja kolla alla dina skapade trådar eller alla dina inlägg.
Det sist nämnda är det du beskriver så även detta forum har den funktionen.
Stjärnan är bra 
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Jo det finns om du kikar i din profil," visa alla mina inlägg" 
ok, ett önskemål kunde vara att lägga det i "toppraden", det är det första jag kollar på när jag går in tex på saabturboclubs forum... ser man direkt vad som hänt i alla trådar man skrivit i... om man nu inte har prenumeration på ändringar, men det funkar om man är väldigt sällananvändare bara, annars dränks man i mail...
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)