NOS insatser o lyktglas till Low Light ghia. SÅLDA

[
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Mer Grejor, uppdaterat med nya prylar.
Du måste logga in eller registrera för att svara
NOS insatser o lyktglas till Low Light ghia. SÅLDA

[
NOS utbytes bromsok för 1971/72 buss. 12 mm bulthål. Kompletta med belägg o montsats. SÅLDA
Man kan jämföra med priset hos www.classicvw.se

NOS kopplingssats för typ 4 motor. 411, 412 o buss. Diameter 215 mm, fabrikat LUK. Komplett med lager. SÅLD (men jag har en till åt dej Erbro!)

NOS kofångarjärn bakre med vw-stämpel. 3 blads, krävs av SBP vid montage av dragkrok. En höger o en vänster. SÅLDA

om du kan skicka "NOS kopplingssats för typ 4" jag ta den tack mvh eric 
Jag kan skicka den, men om du släpar dej ut till motorvägen på söndag em så kan du få den i näven! 
hej inga problem om du passera Norrköping, jag ta mig på E4 söndag em, tack, mycket bra service .... 
Di där bromsoken ser väldigt lika de som jag har på min -03'a ut. Vet du hurvida det kan vara lika/samma sort ? Är det samma/lika vill jag handla dem av dig..!
Oken sålda. O kopplingen som ni kan se... 
hej inga problem om du passera Norrköping, jag ta mig på E4 söndag em, tack, mycket bra service ....
Ditt mobilnummer, tack!
hej jag har 0703508186 alt 011 287160
tack mvh eric 
NOS kopplingssats för typ 4 motor. 411, 412 o buss. Diameter 215 mm, fabrikat LUK. Komplett med lager. SÅLD (men jag har en till åt dej Erbro!)
PM skickat. Och ännu en fråga: Din lamell har fyra fjädrar, de flesta andra jag sett har sex. Teorier angående detta?
Jag tar NOS kofångarjärn om jag får?
Hur löser vi frakt till borås eller via nån bekant och betalning?
Passar väl till en 65a?
Där sket det sej rejält. En annan "typ" slog dej på mållinjen. Sorry.
Ja så kan man se det, ville helst spara tid med att slippa att blästra och lacka mina...
Jag kan ha fler. Jag kan kolla det.
OK, behöver inte vara treblads...
Då har jag det garanterat.
NOS? har du alla dvs fram och bak?
Jag får nog galoppera ut tror jag... 
Go gammal front från en skogs -58:a SÅLD
Bara yttre skinn, o bulig är den. Snygg på väggen med ett par lampor i, kanske?

30 hk stationär. Går runt...okänt timantal. Satt i buss från Texas. Fina v.kammare. Hämtpris: 1.000:-

Kromade hjärtljus i gott skick. Mycket fina lamphållare ingår. SÅLDA
Det såldes kromade som tillbehör genom återförsäljaren...gamla fina grejor alltså!

Jobbar du på Posten? 
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Mer Grejor, uppdaterat med nya prylar.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.