hej söker en bild å info ang pilar till cabben, hur lätt/svårt det e att hitta,var,prisbild etc, tack å bock!!!! 

Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Pilar till "cab" typ1!!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
hej söker en bild å info ang pilar till cabben, hur lätt/svårt det e att hitta,var,prisbild etc, tack å bock!!!! 

Står lite om pilar i denna tråden.. kanske någon nytta..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=12965
En bra början,michaelth, även tomas, men vore skoj med en bild så det går å se skillnaden på tex, en -58:a vanlig å en -58:a cab har ju förstått att den e längre å så, sen antar ja att dom e svåra å dyra att få tag på!!! 

Lite info från Jan-Anders Lindqvist sida: http://vwlinkan.se/cab/Cab/pilar.html
En bra början,michaelth, även tomas, men vore skoj med en bild så det går å se skillnaden på tex, en -58:a vanlig å en -58:a cab har ju förstått att den e längre å så, sen antar ja att dom e svåra å dyra att få tag på!!!
Njae längre är de inte men däremot LÄGRE som du ser på Linkans hemsida.
Stort tack Nyna,
kanon sida nu åtestår endast frågan, pris vad är ett rimmligt pris på ett par om man nu hittar några!!!! 

2003 begärde en säljare på Bad Camberg träffen i Tyskland 1400€ (då stod euron i ca 10kr) för paret i gott skick men jag tror nog han har dem kvar än idag.
Hade bonnröta och fick tag i en jätte fin här hemma för 500 samma år.
En i fint skick gick på tradera för 3500 för ett par år sedan, själv sumpade jag att bjuda på den.
Så vad kan vi gissa på? 5-8k för ett par i gott skick.
Tack Reine, då lutar det ju åt att försöka bygga om ett par tack å bock alla coola snubbar!!! 

Sälj caben till mig istället!

Kul att du skriver så, för du hade möjligheten tidigare men du va väll inte tillräckligt på!!!
skål!!

Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Pilar till "cab" typ1!!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.