Köpte denna av en trevlig snubbe i hova i eftermiddag.. 9999:- begärt pris, men jag lät honom behålla växeln eftersom han höll den till mig (1kr)
otroligt nog nästan fri från rost och den hoppade igång och gick kanon.. bromsarna satt fast men gav med sig efter en stund.. rätt så nöjd! 
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/e79c5cda1d025a5c8c289586b693d49c.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
Trevligt ! Grattis till en fin pickis ! 

Tack ska du ha.. nu ska bara baggen skruvas ihop så jag får börja med denna

Hade ju varit trevligt med en bild som inte är tagen av säljaren... 
Har för "bra" kamera i telefonen.. får rota fram den gamla digitalkameran..
Kul med fynd! Tror det var fler av oss som såg annonsen och tänkte "antingen är det ett klipp, eller så är ngn form av skämt". Kul för dig att det var det förstnämnda! Scallops är ju så ute att de börjar bli inne igen, jag skulle köra som den är ett tag och känna efter, kanske full-moon-kapslar skulle komplettera stuket? Nu ser vi fram emot en projekt(bild)tråd! 
Kul med fynd! Tror det var fler av oss som såg annonsen och tänkte "antingen är det ett klipp, eller så är ngn form av skämt". Kul för dig att det var det förstnämnda! Scallops är ju så ute att de börjar bli inne igen, jag skulle köra som den är ett tag och känna efter, kanske full-moon-kapslar skulle komplettera stuket? Nu ser vi fram emot en projekt(bild)tråd!
Jag ska köra nästa säsong som den är, sen får jag se vad som sker.. tycker den ser tuff ut och ännu fränare va det när det kasta halvmeterslågor ur stingerpipen