DP says: Air Ride....
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 161 162 163 164 165 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
25hpman skrev:
Vacker bild
Gammal bild, jag har ju fått hem huven nu!
Jajemen, den är gammal. Inga vänsterskärmar kvar....det fanns det bara en o den är redan i Borlänge. Men höger har jag kvar en utan tankhål....vad har du för budget, Michos? 
Tycker jag känner igen skuffhuven i rött...
P. skrev:25hpman skrev:
Vacker bild
Gammal bild, jag har ju fått hem huven nu!
Jajemen, den är gammal. Inga vänsterskärmar kvar....det fanns det bara en o den är redan i Borlänge. Men höger har jag kvar en utan tankhål....vad har du för budget, Michos?
Det är rätt observerat...den stod hos mej nåt år innan jag lyckades att bli av med den...
Patina, slammat och "bös på takräcket" look
Tjena grabbar! ställde undan bussen för vintern igår och saknar den redan..... är det inte vår snart
Var ute och fotade med en kompis som studerar till fotograf, känns som det kommer gå bra för han.
Fotade med både ny och gammal utrustning, kommer svart vitt senare.
Enjoy!

Så snygg buss! Denna och sänkes buss är årets byggen enligt mej 
Helt klart snygg, antennen är pricken över i:et 
Ja denna bussen är en stor favorit! Riktigt snyggt stuk och schyssta bilder! 
Härliga bilder... 

Bara så clean, inget junk påhängt och framförallt inga Fuchs, ägaren är tydligen samma som till Corollan med Volvo knota som är bland det fränaste på 4-hjul i min bok....
DP says: Surfar DU här så är det hatten av och respect....
Den blev ju så grymt snygg den,,,det är min gamla matt svarta det där,,det kan man inte tro 
Bara så clean, inget junk påhängt och framförallt inga Fuchs, ägaren är tydligen samma som till Corollan med Volvo knota som är bland det fränaste på 4-hjul i min bok....
Rolle även kallad Dubrolle hänger ej här men ska hälsa han nästa gång jag snackar med han. för övrigt jag som sytt inredningen i den 
Nååå.... Fullkomligt älskar djupet i bakfälgarna.
Inte bara asful...
http://www.bug-box.de/Meilensteine/Seit … arlux.html

Ser lite lustig ut eller? moderna skärmar, lysen & kofångare men rutorna ser mindre ut än det man är van vid, hittade den här Flickr från Brasilien med mängder av Folkor men i princip alla ser lite funky ut...
DP says: Kul att vidga vyerna...
Tjena grabbar! ställde undan bussen för vintern igår och saknar den redan..... är det inte vår snart
![]()
Var ute och fotade med en kompis som studerar till fotograf, känns som det kommer gå bra för han.
Fotade med både ny och gammal utrustning, kommer svart vitt senare.
Enjoy!
Stenhårda bilder ... 

Yeah! Centerline 
Yeah! Centerline
Så schyssta
Demians DH?
Jepp

Sidor Föregående 1 … 161 162 163 164 165 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.