Hej kanske skulle va toppen me en sök ruta om man tex,söker en spec,del eller bil,ni kanske har surrat om detta tidigare,toppen annars!! 

Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Förbättringar
Hej kanske skulle va toppen me en sök ruta om man tex,söker en spec,del eller bil,ni kanske har surrat om detta tidigare,toppen annars!! 

Finns sök i det bruna fältet under bubblan vid boxerville loggan högt upp på denna sidan 
Tackar för det coolt att ja har missat det!! 

Det är ofta man får trycka F5 flera gånger när man kollar i trådar med bilder.. halva, 3/4 och ibland enbart smala strimlor av bilder dyker upp. Uppkoppling är det inget fel på då man sitter på 100/100 fiber. Använder firefox.
Det är ofta man får trycka F5 flera gånger när man kollar i trådar med bilder.. halva, 3/4 och ibland enbart smala strimlor av bilder dyker upp. Uppkoppling är det inget fel på då man sitter på 100/100 fiber. Använder firefox.
Hmmm... konstigt! Sitter själv på FF samt en skituppkoppling men har inte detta problem. Har du kollat dina cacheinställningar? Är det någon mer här på forumet som har samma problem? MrPete... är det hela tiden eller under typiska högtrafiktider på dygnet? Ha det! MVH / Jonas
MrPete skrev:Det är ofta man får trycka F5 flera gånger när man kollar i trådar med bilder.. halva, 3/4 och ibland enbart smala strimlor av bilder dyker upp. Uppkoppling är det inget fel på då man sitter på 100/100 fiber. Använder firefox.
Hmmm... konstigt! Sitter själv på FF samt en skituppkoppling men har inte detta problem. Har du kollat dina cacheinställningar? Är det någon mer här på forumet som har samma problem? MrPete... är det hela tiden eller under typiska högtrafiktider på dygnet? Ha det! MVH / Jonas
Inga problem här varken med windows eller Linux och FF eller Opera
Jag har idag, 30/10 lagt på ännu en variant av AntiSpam, vid rätt så precis 23:09
Den kollar mot en databas med registrerade spammare och finns dom där så kommer dom inte in.
(ska inte göra i alla fall
)
Ni kan ha en koll om något som till FÖRE idag (vid ovan nämda tidpunkt) funkar OK skulle bete sej knepigt eller om ni vet nån som har problem att REGa sej.
Denna kollar vid nyregistreringar på BÅDE på MailAdress och IP-Adress så får man en IP som är markerad som spammare, är det stop.
Vi hållar tummarna att denna ska dra ner på skräpet som kommer in här men åxå att inte nån drabbas som inte ska göra det.
//WA

You the man! 
Kanon! verkar funka hittills 
You are the Man !!!!!!!!!!!! 
En känsla av tillfredsställelse och skadeglädje infinner sig när man ser alla nekade spammare, nästan lika trevligt som att be dom stoppa upp sitt spam i arslet 
good boy!!
En känsla av tillfredsställelse och skadeglädje infinner sig när man ser alla nekade spammare, nästan lika trevligt som att be dom stoppa upp sitt spam i arslet
hehe, en kom igenom för han fanns inte på listan, men han finns där idag, så han åkte manuellt 
En liten kul uppdatering av den sist pålagda anti-spamfunktionen 
Här kommer en lista från vad som hänt sen jag installerade denna funktion.
(PS, Tiden är då den första blev nekad tillträde, inte när jag installerade den)
(snyggt språk
definitivt Svengelska
)
41 blocked spammers since Igår 02:03:44
Last 24 hours: 21
Last 7 days: 41
Last 30 days: 41
UPDATE:
Just ja, för dessa så har jag inte gjort nå't annat än att rensat mail:en jag får om det, kanske får kicken snart för jag behöver ju inte göra nå't 
En liten kul uppdatering av den sist pålagda anti-spamfunktionen
Här kommer en lista från vad som hänt sen jag installerade denna funktion.
(PS, Tiden är då den första blev nekad tillträde, inte när jag installerade den)
(snyggt språkdefinitivt Svengelska
)
41 blocked spammers since Igår 02:03:44
Last 24 hours: 21
Last 7 days: 41
Last 30 days: 41Verkar bli bra , skönt att slippa dessa lågtstående amöbor.
UPDATE:
Just ja, för dessa så har jag inte gjort nå't annat än att rensat mail:en jag får om det, kanske får kicken snart för jag behöver ju inte göra nå't
UPDATE:
Snart börjar jag rensa våra ordinarie medlemmar istället

Grym spamkiller!
Bra jobbat!
Fortfarande sommartid på forumet? 
Fortfarande sommartid på forumet?
Det ändrar du själv i din profil -> inställningar
Perfekt!
Hade man nu bara haft en markering på vilka trådar man tidigare skrivit i så hade det varit ännu mer perfekt.
Denna sak är nu ändrad till att vara lite större 
Det ska föreställa ett tangentbord och det betyder att personen som är påloggad har skrivit nåt i den tråden.
Det som fanns förut var bara en liten prick och eftersom en onämnd person(se nedan) fick lov att ta fram förstoringsglaset för att se den så skulle jag kolla om det fanns nå't annat.
Härligt!
Jag halade fram förstoringsglaset och kollade in den.
Gött!
Med lite tweak så kanske den inte är över den första bokstaven i ämnet. 
Hmmm.
Där funkade det bättre/perfekt.
Antingen fixades något alldeles nyss, eller så buggar det lite. 
Vilket ös du har fått på din pingvin, Webadmin!
Boxerville » Babbel / offtopic » Förbättringar
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.