1

Hej önskar köpa insugningsrör med helt förvärmningsrör.

Mvh Återfall

Ps. Om du kör på en lång resa med din gamla vw ,fyll då en resväska med reservdelar.

2

Om röret har bokstaven  K  efter tillverkningsnumret då är det till 1500 motorn.
Även om det passar till 1300:an så är det INTE det jag söker.

Mvh Återfall

Ps. Om du kör på en lång resa med din gamla vw ,fyll då en resväska med reservdelar.

3

Om röret har ett K efter numret så kan det mycket riktigt vara till en 1500-motor.Vilken märkbokstav vill du ha på röret om du inte vill ha ett K-rör?Jag har säkert 15-20 insugningsrör liggande som INTE är K-rör.

4

Hej igen
Mycket bra fråga vad det ska stå för bokstav.
Som du har sett så söker jag efter information
om detta etc. Jag har ett rör som är till 1300
men det är omöjligt att läsa bokstaven på
detta .Vid en snabb inspektion så verkar
allting samma MEN så är det inte.Diametern
verkar vara mindre både in o utvändigt på
1300:ans insugsrör.Det Kmärkta röret som
jag har sitter numret till vänster om förgasaren
på FRAMSIDAN.På 1300 till höger om förgasaren
på BAKSIDAN .

Mvh Återfall

5

Jag har hittat ett insugningsrör med märkbokstav J. Det har fungerande ej igenkoksat förvärmningsrör vilket är ovanligt.

6

Prisbild på detta rör?Om du har något annat som är igensatt kan jag evetuellt köpa det med.
Du kan skicka pm eller svara här på denna tråd.

Mvh Återfall

7

Återfall skrev:

Prisbild på detta rör?Om du har något annat som är igensatt kan jag evetuellt köpa det med.
Du kan skicka pm eller svara här på denna tråd.

150 kr + frakt om du är intresserad.

8

Ok!
Pm  med detaljerna.

Mvh Återfall

9

Återfall skrev:

Ok!
Pm  med detaljerna.

Ja,det blir bra..