Köpt från Belgien för 20 000:- för 15 år sedan. Rost i kanterna, påbörjad rostlagning. Reggad o besiktad i Sverige för 10 år sedan. Högstbjudande Christer 070-7762901
Låter coolt. finns det nån bil månne?
Trekronor
Låter coolt. finns det nån bil månne?
Trekronor
Bil får man hålla med själv, det är ju en släpvagn! 
Det låter obeskrivligt tufft, finns det ngn B I L D kanske? Liksläp.. Man hör åskan gå i fjärran och ett slagregn slå emot rutorna, vars hän är vi på väg?
Kolla ryes hemsida tror bild finns där rye356.weebly.com
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/e62902e32b0fe3431dbed207fad94c7b.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
6 2012-10-27 08:29:09 Senaste redigerad av trekronor (2012-10-27 08:30:08)
Är det denna släpvagnen som du menar?
Trekronor
Hu, det var ett coolt släp, men vad ska jag med det till? Måste komma på ett användningsområde..
Det är inte det släpet men min buss. Ska leta fram en bild för mitt släp står inlåst på annan plats.
Ja släpet på bilden hänger ju på bilen bakom, vwfan´s bil och släp va?
sorry för ot 
Ja släpet på bilden hänger ju på bilen bakom, vwfan´s bil och släp va?
sorry för ot
Haha ja det har du f-imej rätt i det såg jag inte, ja så kan det bli när man är nyvaken 
Hittade ingen bild men la upp en länk till en bild jag hittade på google på min fb sida. Vette fan hur man får in det här. Jag hopplöst dålig på hur man löser alla it finesser.
Hittade ingen bild men la upp en länk till en bild jag hittade på google på min fb sida. Vette fan hur man får in det här. Jag hopplöst dålig på hur man löser alla it finesser.
Maila över till mig så kan jag hjälpa dig pronto!!
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Vet inte vad jag ska maila över för det är en google bild som du kan se på min fb sida.
jag hjälper farbror Rye lite

Vi äro alla döende och att få ta den sista resan i den där vore inte så dumt.. Kanske begravas i den, vad bra, jag börjar hitta användningsområden..
Ååååå så fräck den är. värsta campingvagnen alltså
Vågar man sova i en sån 
Tack för hjälpen Kim
. Bilden visar vilken model det är alltså inte mitt släp.
Jag vet, det är tjatigt men.. Bilder..?
Hur stor kista får man in i vagnen?