1

Tänkte kolla om det finns nån som har en uppsättning original (magnesium) gasburner-fälgar till salu, ev. känner till någon som kan tänkas ha några sådana fälgar till salu?
Eller ska man kanske ge upp tanken och sikta på repro-fälgar på en gång?  ICQ/ab

2

Det finns vad jag vet 4 sätt av Gasburner fälgarna i Vw svängen i Sverige (finns kanske fler bland porsche ägarna)
Tror inte att någon av sätten är till salu.
Mitt tips är att söka bland andra bilintreserade grupper, hittade mitt sätt hos barn racing folket.

lycka till med leta det!

3

Har du räknat med mina ICQ/ad

4

Har du med mina inkl reservhjul i beräkningarna också?  ICQ/ae

5

I porschekretsar är den inte så värst populär då den gärna spricker när man kör sväng-o-kräng.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

6

Ojdå,är dom så pass ovanliga ändå.

Har sett nån uppsättning till salu utomlands, fast det vore ju helt klart det bästa om man lyckades få tag på en uppsättning nånstans inom Sverige.

7

Hörde om en kille som lär ha åkt till Tyskland och hämtat hem Gasisar för ett antal år sedan då han inte hittade här i landet.
En å anda sidan var det en annan som fick fatt på en uppsättning för en spottstyver på en USA bilmarknad i samarbete veva.  ICQ/ad
Så ge inte upp, för när du minst anar det eller köpt dyrt från utlandet så dyker de upp....  ICQ/ag

8

Folkamannen ditt sett räknade jag med, eller har du möjligtvis flera?
Bonnlurken vem är du, vet inte vem som gömer sig bakom aliaset. Sänd mig ett pm så får vi se om det är medräknat.

9

Jag vet oxå om 4 set men just nu är 2 av dem lite dimmiga, det kanske blir fem med Bonnlurkens.
Ett av dem tror jag hämtades i Tyskland, två av dem luskades fram av samma person.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

10

Då vet iaf ni som har en uppsättning Gasburner-fälgar var ni kan vända er om ni kommer på att ni vill sälja fälgarna  ICQ/ad