Hjälp!!
Jag behöver en komplett, frisk, framvagn till min VW Bay Pickup -77!
Du når mej på Tel: 0709641028
Säljer även denna bil kolla på säljes!!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » söker framvagn till Bay pickup -77
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hjälp!!
Jag behöver en komplett, frisk, framvagn till min VW Bay Pickup -77!
Du når mej på Tel: 0709641028
Säljer även denna bil kolla på säljes!!
är det bråttom?
Jag ska hämta en 77 som jag ska göra lekstuga av till grabbarna och den tänkte jag plocka bort fram/bakvagn på.
men det gör jag nog inte före jul.
Tuffe Freddan läs slutet av denna sida , vi barnföräldrar är inte så poppis jämt
men du e min hjälte
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 94&p=6
sorry för ot , lycka till i letandet.
Jag har en komplett med spindlar , skivor och allt, i bra skick dessutom.
Finns i Luleå. Ligger på garagegolvet nu och kan skickas med bussgods eller liknande
Jag har en på min 1975 buss som jag har sålt i delar kan skruva lös den om du är intresserad.
Har ej någon bild men den är komplett och i bra skick, finns i Kungsgården så den är inte så långt bort.
har en fins i storlien
Jag har en komplett med spindlar , skivor och allt, i bra skick dessutom.
Finns i Luleå. Ligger på garagegolvet nu och kan skickas med bussgods eller liknande
Hej vad tänkt dej för pengar?
Jag har en på min 1975 buss som jag har sålt i delar kan skruva lös den om du är intresserad.
Har ej någon bild men den är komplett och i bra skick, finns i Kungsgården så den är inte så långt bort.
Stenis, George Schröter pratade om dej ! Du hade även en växelåda sade han! Vad ska du ha för framvagnen?
800kr
Bubbalobill skrev:Jag har en komplett med spindlar , skivor och allt, i bra skick dessutom.
Finns i Luleå. Ligger på garagegolvet nu och kan skickas med bussgods eller liknandeHej vad tänkt dej för pengar?
Hur vill du ha den, komplett eller ska jag skicka bara stommen?
Jag kan skicka en bild på den så får du se. Jobbar till 18 och kan fota när jag kommer hem.
Jörgås Smörgås skrev:Bubbalobill skrev:Jag har en komplett med spindlar , skivor och allt, i bra skick dessutom.
Finns i Luleå. Ligger på garagegolvet nu och kan skickas med bussgods eller liknandeHej vad tänkt dej för pengar?
Hur vill du ha den, komplett eller ska jag skicka bara stommen?
Jag kan skicka en bild på den så får du se. Jobbar till 18 och kan fota när jag kommer hem.
Komplett i så fall!
Vad är det från för årsmodell?
Och hur mycket vill du ha för den?
Frakten tillkommer ju så det måste finnas utrymme ekonomiskt för mej! Och för dej såklart!
hei. har en. finns i storlien.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » söker framvagn till Bay pickup -77
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.