Påbörjat race bygge,finns 4st dörrar,stötfångare mm,(kanske skulle var bland delar?) pris 5000kr eller bud? tel 070-6334608
Vad är det för årsmodell ?
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Säljer du stötfångarna löst ?
Var finns bilen?
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Jag gissar Uppsala/håbo... Iflg. annonser på blocket
Ska vara från 61?inte säker?
Vad är det för årsmodell ?
Inte omöjligt,men helst allt tillsammans,har mer Ghia delar,även fler stötfångare!
Säljer du stötfångarna löst ?
Karossen finns i Bålsta.
Var finns bilen?
Är på jakt efter dörrar i bättre skick än vad de jag har.
Har du några bilder på dörrarna?
Om du vill sälja delar så är jag intresserad av stötfångare och motorhuv
Kollar dörrarna i morgon,kan ta någon bild åxå.(regnar o e mörkt nu)
Är på jakt efter dörrar i bättre skick än vad de jag har.
Kollar stötfångare o huv i morgon!
Om du vill sälja delar så är jag intresserad av stötfångare och motorhuv
Med motorhuv menar jag givetvis den bakre, så vi inte får några missförstånd 
Kollar stötfångare o huv i morgon!
iooor_21 skrev:Om du vill sälja delar så är jag intresserad av stötfångare och motorhuv
högerstyrd ??
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Stötfångare fram och bak helst vanliga europa-modell, med även med amerikabågar kan vara av intresse.
Har vägarna åt Stockholmstrakten nästan varje vecka, så jag kan kika förbi när det passar dig.
Droppa mig ett PM med vad du har och pris, och om du säljer dem löst.
Dörrarna är okey,men börjar rosta i nedre falsen,men vet ju inte hur det ser ut efter ev blästring?
Kollar dörrarna i morgon,kan ta någon bild åxå.(regnar o e mörkt nu)
Viktor Cz. skrev:Är på jakt efter dörrar i bättre skick än vad de jag har.
Ja denär högerstyrd!
högerstyrd ??
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/efa41378375e13c979de5bd73bb3c6ed.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
18 2012-10-23 16:57:23 Senaste redigerad av RaC (2012-10-23 16:58:44)
Lite bilder på dörrar!finns 4st(2par) finns även bagagelucka bakre stötfångare.
RaC skrev:Dörrarna är okey,men börjar rosta i nedre falsen,men vet ju inte hur det ser ut efter ev blästring?
RaC skrev:Kollar dörrarna i morgon,kan ta någon bild åxå.(regnar o e mörkt nu)
Upp o prutar lite då?
RaC skrev:Lite bilder på dörrar!finns 4st(2par) finns även bagagelucka bakre stötfångare.
RaC skrev:Dörrarna är okey,men börjar rosta i nedre falsen,men vet ju inte hur det ser ut efter ev blästring?
Plattan finns inte ? fronten finns inte ? avkapad framför Astolparna ? hjulhusen sönderkapade. baklyktorna bak sönderkapade? Många frågor blir det när bilderna inte ger svar. Tack för svar.
Mvh Christer
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Ingen platta,ingen front,avkapad framför stolparna,hjulhusen sönder kapade,(hela inåt)hel vid baklycktor,lägger upp ett par bilder till.
Mvh//Kristian
Plattan finns inte ? fronten finns inte ? avkapad framför Astolparna ? hjulhusen sönderkapade. baklyktorna bak sönderkapade? Många frågor blir det när bilderna inte ger svar. Tack för svar.
Mvh Christer
Finns denna kaross kvar?
Det där värmeröret som hanger på sned innanför innerskärmen på höger sida skulle jag behöva!!
Det där värmeröret som hanger på sned innanför innerskärmen på höger sida skulle jag behöva!!
Har nog ett liggande hemma. Kan kolla om du vill?