Jofan nån form av träff borde vi kunna få till vore svin kul
hjoggböle skrev:VwSimon skrev:tack för ihelgens äventyr alla som man träffade... var vekligen kul hoppas vi i norrbotten kan fixa nått sånt......
Det är vi i DASVW som ska tacka, det är ju besökarna som gör träffen till vad den är det skulle va kul om ni fick till en träff,i så fall kommer vi
Vi kanske kan ta och göra om mitt försök för några år sedan med en träff på försommaren. Då kom endast 4 bilar men det lär bli fler nu anar jag.
Det lär bli fler det kan jag lova. Bara man sprider ur datum i tid......=D
Är det någon som vill träffas ikväll?
Är det någon som vill träffas ikväll?
Är det fint så åker jag till g-stad vid 18tiden
Jag är dyngförkyld och stannar hemma idag...
1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss
lite sent nu men ja är däckad oxå hehe
det var helt dött igår i gammelstan det var några gammel bilar som man träffade på vägen....:(
nu har jag kollat lite om ideel förening...med kommunen man måste ha ungdoms aktiviteter för att kommunen ska kunna subventioneras hyra för en lokal. SEn vart jag hänvisad till tekniska förvaltningen om lokaler. Är det nån här som sitter på nån lämplig lokal till klubb eller vet om nån? Sen måste man registera klubben för att kunna få bidrag. så jag vet inte nån som har nån ide?
Är det nån av er folk i närheten som behöver delar från en bubbla 71:a som jag skaffade? Ska själv ha motor+låda, sen är det "fritt vilt"
Är det nån av er folk i närheten som behöver delar från en bubbla 71:a som jag skaffade? Ska själv ha motor+låda, sen är det "fritt vilt"
Är framrutan hel?? är golv och vägg bakom baksätet helt??
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Finns det fina bälten? så tar jag dom
Jan-Iver skrev:Är det nån av er folk i närheten som behöver delar från en bubbla 71:a som jag skaffade? Ska själv ha motor+låda, sen är det "fritt vilt"
Är framrutan hel?? är golv och vägg bakom baksätet helt??
Tror framrutan är hel, golv o vägg vet jag inte men kom förbi garaget i Boden och plocka...
Jan-Iver skrev:Är det nån av er folk i närheten som behöver delar från en bubbla 71:a som jag skaffade? Ska själv ha motor+låda, sen är det "fritt vilt"
Ja det finns bälten men jag underar om de satt i stolarna som är av lite nyare sort såg det ut som, typ golf eller nåt...
VwSimon skrev:Jan-Iver skrev:Är det nån av er folk i närheten som behöver delar från en bubbla 71:a som jag skaffade? Ska själv ha motor+låda, sen är det "fritt vilt"
Ja det finns bälten men jag underar om de satt i stolarna som är av lite nyare sort såg det ut som, typ golf eller nåt...
okej får titta på det..det kanske går att lösa...
Tänkte meddela att JULA (Storheden) har nyöppnings premiär imorgon (Torsdag) 9-20 Så är dte nån som hade tänkt köpa verktyg så vänta till imorgon
kanske dags för en träff kanske?diskutera om hur vi ska forsätta klubben nån intresserad?
Jodå för tusan men jag försöker hålla mig i garaget onsdagskvällar framöver. Måste meka meka meka. Motorn på bubblan är ur och nu ska lådan lossas...
Jodå för tusan men jag försöker hålla mig i garaget onsdagskvällar framöver. Måste meka meka meka. Motorn på bubblan är ur och nu ska lådan lossas...
vilken dag passar för dej? eller ska man ta det på onsdag?
Vad med att börja med en facebooksida där intresserade kan ansluta som en början?
Vad med att börja med en facebooksida där intresserade kan ansluta som en början?
låter bra men jag är inte så haj på Facebook så:-D men bra ide.
ska försöka dra igång nått på facebook ska bara försöka komma på hur...verkar som alla försvinner in i garagen på vinter...men skulle vara kul med en liten träff...
Nog är vi igaraget alltid men vintertid kör riktiga män rotax och således ryms inga vws där...
Nu har jag fixat en facebook sida adressen är http://www.facebook.com/NorrbottensVwIceFlakters.
Ika kör inte riktiga män fyrtakt?
Män som gillar män kör 4takt.