Söker efter en rätt så fräsch bottenplatta till en bubbla typ 1 från 61. med eller utan fram och bakvagn spelar ingen roll men har någon med så är de bara posetivt.
och gärna så nära västerås som möjligt
//mathias
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Bottenplatta typ 1 -61
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Söker efter en rätt så fräsch bottenplatta till en bubbla typ 1 från 61. med eller utan fram och bakvagn spelar ingen roll men har någon med så är de bara posetivt.
och gärna så nära västerås som möjligt
//mathias
ingen som sitter på en bottenplatta?
Kanske denna duger?
http://goto.glocalnet.net/teresa49/
ser riktigt intressant ut helt rostfri? hur är det med priset är de fast? och vart finns den?
Den finns i Örebro krokarna, har vart i kontakt med säljaren för ett tag sedan, han hade inga papper på den, men däremot hade han papper o id-plåtar till en soltakare -62'a har jag för mig det var, som man kunde få till..
Och, ja just det. Den var helt fri från rost!
Den finns i Örebro krokarna, har vart i kontakt med säljaren för ett tag sedan, han hade inga papper på den, men däremot hade han papper o id-plåtar till en soltakare -62'a har jag för mig det var, som man kunde få till..
okej är bara intresserad för ska eventuellt bygga lite höjning och sänkning med luft till den under sommarn så kan jag åka runt på den plattan jag har nu i sommarn.
men va det janne som ägde den nu ?
Inte min platta .
Bruno i Örebro har den.
okej tack ska kontakta honom om den finns kvar men intresse för andra finns fortfarande kvar
brunos bottenplatta blir eventuellt såld till helgen så jakten fortsätter någon som har?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Bottenplatta typ 1 -61
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.