Vad är det som ska göras åt bubblan?
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » 67 Hoodie "Såld"
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
framförallt är det förgasaren och besiktning som måste fixas men en liten service skulle också sitta fint 
Har bara vart buss i sommar men nu är det ommöblerat i garaget och jag har fått ett större bås, tackar gubbar som flyttat och byggt väggar
Så nu känner man lite bubbla sug, förgasare från Lasse Mix ska testas, popout rutor som jag fick idag skall monteras, tack som fan för frakt hjälp 50 Split och Snellman
, sen får man se om det blir någe mer och om man hinner med besiktning i år eller om man ska vänta till våren 

Lampskyddet satt ju som en smäck!
Lampskyddet satt ju som en smäck!
Ja men det var på håret, små dom där rackarna 
Härligt, trodde du sålt den,
Funkade fuggen?
Funkade fuggen?
Vet inte än
En "grej" var av så får se om jag kan få ut den och sätta dit en ny sen ska den väl göras ren lite innan jag kan testa
Tid och ork.. 
Tid och ork fanns inte så nu bytte jag plats så får vi se vad som händer till våren
Då den inte är besiktad tänkte jag ta småvägar när jag skulle byta plats och ställa in den i minigaraget hemma.. körde såklart fel och det blev en lång tur och även lite motorvägs åka
Ett litet stopp för att fylla på bensin då det blev längre än jag tänkt

surfinsafari skrev:Funkade fuggen?
Vet inte än
![]()
En "grej" var av så får se om jag kan få ut den och sätta dit en ny sen ska den väl göras ren lite innan jag kan testaTid och ork..
Jo den verkar funka

Va fan, har du åkt bubbla idag?!
Du får ta en tur hit på söndag eller något och visa upp skönheten om du känner för att köra lite 
Va fan, har du åkt bubbla idag?!
Du får ta en tur hit på söndag eller något och visa upp skönheten om du känner för att köra lite
Jo fick igång skrället ikväll så det blev en premiärtur, en tur dit och se skönheten menar du? 
När gubbarna i blåställ börjar hopas och stå och diskutera bådar det inte gott...fick bara med två av dom fyra fem som stod och klia sig i huvudena
Lite småskit som en baklampa, för högt avgasvärde, diffus ljusbild på ena sidan och ett par glappa spindelleder blev domen

Gött med besiktning! Besiktiga bruksbilen igår jag med och fick nedslag på dåliga bromsrör... att det aldrig tar slut 
När kommer du på kaffe och kikar på nya medlemmen i familjen då?
Härligt Göran trodde inte du visste hur man besiktigade bilen men du är så duktig....
Kalle, Ford... vart lite fullt upp, vi får styra upp nått snart
GustaF, å meka kan jag med, en av de fem anmärkningarna redan fixat 
baklampan eller... .-)
baklampan eller... .-)
huuuuur visste du det... 
flitens lampa.... ;-)
I fredags drog jag ut till Macke för lite bärarms jobb, tanken var att göra ordning ett set med bärarmar med nya spindelleder så kan man bara byta på bilen sen. Så med två från Gustaf och två från Macke var det dags att pressa ur med Mackes hemgjorda press, spännande minst sagt
kan ha blitt lite brunt i kallingarna när det small

Igår fick dom sig lite färg:
Och i dag byttes det, började ok men när jag gjort klar en sida och skulle sätta i dom nya på andra sidan så gjordes den trevliga upptäckten att en övre var i pressad åt fel håll
iväg med Macke, pressa ur och pressa i från andra hållet, thanks dude
Så nu är man ett steg närmare återbesök hos besiktningen och bilen gick betydligt bättre på vägen nu 
Drygt! Men du fick alltså ihop det till slut
hjälpte spännbandet?
Fick ju lov att få ihop det för att komma hem 
Riktigt frän dendär du:)
Riktigt frän dendär du:)
Thanks
Och nyss så fick jag denna av en trevlig tjej

Grattis ! 

Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » 67 Hoodie "Såld"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.