Tjena!
Hade tänkt sänka min 62:a 1 hack bak, men jag lyckas inte få lös svärden..
Hur gör man på bästa sätt för att få axeln bakåt för att lyckas få lös svärdet?
Är väldigt "grön" så alla tips är guldvärda 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ1: 58-67 » Hjälp med att få lös svärden
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tjena!
Hade tänkt sänka min 62:a 1 hack bak, men jag lyckas inte få lös svärden..
Hur gör man på bästa sätt för att få axeln bakåt för att lyckas få lös svärdet?
Är väldigt "grön" så alla tips är guldvärda 
vad menar du me att få axeln bakåt? menar du drivaxeln?? skiter det sig för dig kan ja kanske svänga förbi å hjälpa dig....var bor du?
Om det är för att få ut axeln ur gaffeln på svärdet så räcker det att låssa på handbromsvajern (antingen i trumman lr vid spaken) och tjånga den bakåt när du tagit bort dom tre bultarna 
Kan hända att värmekammarna tar i de gjorde de för mig bara att plocka bort dom isåfall.
Lossa dom 3 bultarna och stötdämparfästet(nedre) längst bak på svärdet, lossa även handbromsvajern(uppe vid handbromsspaken under gummimattan där man justerar är väll smidigast), sen tryck axeln bakåt och ställ på en pallbock så du kan jobba fritt med svärdet..
Tack för alla svar!
Jag lyckades till slut få lös svärden och det visade sig att jag missat att lossa nedre bulten vid stöddämparfästet
När jag väl hade gjort det gick det hur smidigt som helst att få lös drivaxeln från svärdet och sedan få lös svärdet 
När jag ändå är igång och skriver så kan jag passa på att fråga hur många hack det går att sänka utan svärden tar i. Jag har för mig att 1 hack går fritt, men att 2 hack då måste man kapa ur svärden.
Kan detta stämma? 
Ja, men för att få ordentlig fjädringsväg så kan man kapa lite iaf 
Okej, då blir det nog att skrida till verket och göra det! Man måste ju göra allt för att få den lilla komforten som finns 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ1: 58-67 » Hjälp med att få lös svärden
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.