Ska försöka hinna med en sväng förbi...... 
Är i Rhodos och sitter i baren och surfar lite boxerville. Skulle bara påminna alla som inte redan skrivit in det i kalendern att om exakt en vecka är miniträffen. Hoppas så många som möjligt har tid att komma 
Me alla bilar i verkstan tigger ja härmed snålskjuts 
Nån som behöver kartläsare från detta håll så hojta.
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Sitter i Spanien och hoppas att de blir möe folk på onsdag.
Skål mina vännerrrr
Kul, Edström hoppas det löser sig med skjuts. Olle bl.a. Ska ju dyka upp om han får ihop bromsarna 
Det har ju regnat så in i h****te den senaste veckan här i krockarna.. får hoppas att det vänder=)
Ja vi får hoppas på uppehåll men annars får vi sitta inne på max
Vet att hogge(Johan) åker från era trakter och kanske Olle också. Vi kan ses hos mig kl17:40 så blir det lagom. Jag bor på Hellidsvägen 13 och har mobilnummer 0709/641636 om det skulle vara nåt. Och till alla andra så hoppas jag att ni tar passar på och dyka upp även om vädret inte blir kanon. Detta blir väl troligen det sista som händer denna säsongen 
Det blir kul att träffas på onsdag.
Viktigt att tänka på!!!!
Parkera inte på Biltemas parkering, den låses kl. 19.00.
Jag som inte åker VW kommer parkera vid Colorex,
på andra sidan gatan.
Vi ses.
Ajjemen jag och hogge åker förbi mullsjö och hämtar upp olle tror jag, om han har fått ihop bilen? sen kommer vi förbi dig då. Blir trevligt detta
min bil ekar tom, så Edström får gärna åka med, men då får du ta dig till habo där jag bor.
Synd att man inte har tid , har ju ny besiktad bil första gången i trafik på 17 år
Det har ju regnat så in i h****te den senaste veckan här i krockarna.. får hoppas att det vänder=)
Verkar ju faktiskt bli uppehåll imorrn iallafall på kvällen enligt YR.no
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(
Såg det också, till och med lite solchans, hoppas det håller sig 
Verkar kunna komma loss, dvs skiter i allt stänger & drar ....
Så vart & vem plockar mig när
Fyller gärna den ekande bubblan.
Hur går de förö olle?
Vi möts fortfarande kl 18 i Mariestad eller?
Edström jag bor på onkel adams väg i habo. va där 16.45 så får du åka med mig, Simon. jag har messat olle men inte fått något vettigt svar.
Vi möts fortfarande kl 18 i Mariestad eller?
Jajemen Mcd kl18
Vw 1/11 -58
Panel -65
Har varit i kontakt med flera som ska komma plus dom som skriver här så det verkar som det blir ganska många, kul 
Nicke du får ta med din superkamera och dokumentera, det lär väl vara lite höstmörkt imorgon men mörker var ju inga problem alls med den.
Vw 1/11 -58
Panel -65
Suck... Trodde jag skulle kunna vara i Skövde hela dagen i morgon men det blir att flänga tillbaka till Floby efter lunch där en massa jobb väntar så jag är tveksam till att jag dyker upp.
Blir fint de torpa!
Buhä, kanske åker över Mariestad så jag slipper åka själv från Töreboda.
Javisst Torpa, kameran ska med 
Har ni ( ex rs ) koll på hur många vi blir?
Ja dyker upp i Habo ! Tack å bock för inbjudan.
Ja plockar me kamera i brist på egen bil 
49 2012-10-02 22:49:57 Senaste redigerad av rs68 (2012-10-02 23:00:03)
Vi blir 4 bilar från Tidaholm minst, era 2 plus min buss och alex bubbla.Olle vet jag inte än.Sen minst Torpa,koppen och intekungen från Mariestad/Töreboda.Från Lidköping,Håkansson och Kinnekulle,Gusten.Sen troligtvis nån/några bilar från Skövde och personer som jag inte själv
har koll på/känner, så minst 10 fordon tror jag.Utöver det är det vet jag några som kommer men utan egen (vw luftkyld) bil.Som du t.ex du och Peter mfl
Ska bli kul och få lite ansikten på personer här på forumet som man inte träffat innan och återse sådana man känner sen tidigare.Slår detta väl ut så får det väl bli fler tillfällen nästa säsong./Nicke
50 2012-10-03 06:54:54 Senaste redigerad av Edström (2012-10-03 06:56:39)
De ja! Ska bli kul att vara med och skriva historia 
Skäms över att ja inte kommer i egen bil men me så bra uppslutning på första försöket lär de ju bli fler gånger! Vi behöver ju lite aktiviteter häromkring!