1

Paketen har kommit men jag har inte kollat innehållet då jag har fullt upp med att dricka öl...  ICQ/ae

2

Jag hatar dig.

"Daddy Cool"

3

-Goopher, Nu är du lite hård mot GB. "Hata" är ett starkt ord att använda i ett sammanhang då han bara inte haft tiden att öppna ett paket.

Då du var i Californien för två veckor sedan, lyckade vi här hemma lägga band på våra känslor  ICQ/ad

4

det är lugnt, jag hatar er också..  ICQ/ad  puss puss  ICQ/ag

5

ICQ/ag

"Daddy Cool"

6

nä nu ska jag "jobba" lite innan det är dags för musik och öl igen  ICQ/ae .. imorrn tänkte jag försöka ta mig till vw skroten en sväng  ICQ/ab

7

gratis vodka igår förstörde mina vw planer idag  ICQ/ac

8

Ja...du måste lära dig hantera spriten! hälsa Metallica och Jay-z från mig och tacka för sist! här hemma i Sverige har vi 25 grader varmt,Demian jag och Jonas har precis kommit hem från en längre åktur med bussarna...vi campade drack öl och myste! brudarna flockades kring oss och undrade vad så snygga killar gjorde alldeles själva varpå vi svarade"hurså"! jag tror att vi är helt oemotståndliga för det andra könet...det sa Demian iallafall.Hur som helst ska väl inte jag trötta ut dig med fakta du redan vet,ha så kul du då!!! ICQ/ag

9

Ja just ja...glömde berätta att jag och GustaF hittade varsin barndoor,dom var uppställda i en lada i Sveg i mitten på 50-talet och tanten som ägde dom sa "äh få jag 200 spänn så är dom era"...hon hade en tredje barndoor också men vi sa att han som skulle vilja ha en sån är och förlustar sig i Amerikat,då sa hon att han får skylla sig själv och att hon troligtvis skulle ge bort den till sin brorsdotters son som skulle träna sina nyinlärda skär egenskaper med gas svetsen på den! GustaF hostade till lite som bara han kan göra,men insåg att nu har jag projekt så det räcker,när vi frågade Jonas om han var sugen sa han bara "äh sånt gammalt skit" varpå jag snopet la på luren och skämdes!

10

Var det inte den tanten som också hade en rullad soltaks -50:a med radio o en snutfrisk zwitter stående i stallet sen 40 år? Som ni fick med på köpet, bara för att, liksom?   ICQ/ad  Default/lol

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

11

25hpman skrev:

Var det inte den tanten som också hade en rullad soltaks -50:a med radio o en snutfrisk zwitter stående i stallet sen 40 år? Som ni fick med på köpet, bara för att, liksom?   ICQ/ad  Default/lol

Jo det stämmer! ICQ/af

12

-Singe, Dags att lära sig lägga ut kort   ICQ/ad

Det här tror ju GB aldrig på...

13

tomten slutade jag tro på för tre år sen... och du singe.. det är nått som klonkar från bussen din..  ICQ/ag
nä nu ska jag checka ut från hotellet efter att ha tryckt ner några jävla luftfilter i väskan som nån nisse beställt  ICQ/ad   ICQ/ad

14

inte ens ett kilo till godo innan övervikt  Default/yikes  tar med mig grejerna till garaget vid tillfälle dudes  ICQ/ag

15

You the man. Hatar dig inte så mycket längre. :-)

"Daddy Cool"

16

goopher skrev:

You the man. Hatar dig inte så mycket längre. :-)

vet att du älskar mig  ICQ/ad  Peter och Demian..era påsar ligger i era bilar i garaget  ICQ/ab

17

Fan, vad konstigt. Jag hade 200 gram vitt pulver och en ihoprullad dollarsedel i min påse???

"Daddy Cool"

18

goopher skrev:

Fan, vad konstigt. Jag hade 200 gram vitt pulver och en ihoprullad dollarsedel i min påse???

oj..nä..fan.. känner jag inte till..   ICQ/ae