2,451

???? någon bilder på den??

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

2,452

Neee.....det är hemligt ett tag till.

Jag bjöd 2.000:-   jag fattar alltså inte varför man ska bjuda mer? Om jag nu gjort som många andra här o frågat er andra, vad man skulle bjuda så hade ni sagt 30.000:-

GSG...går det så går det.  Default/lol

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2,453

25hpman skrev:

Jag bjöd 2.000:-   jag fattar alltså inte varför man ska bjuda mer? Om jag nu gjort som många andra här o frågat er andra, vad man skulle bjuda så hade ni sagt 30.000:-

Håller med dig Tomas....varför dra fram storbörsen när de troligen ändå blir toppnöjda att ens få betalt för skrotet.
Jag själv fick ju en buss tidigare i år, ägaren var ju kalasnöjd att någon drog bort skrotet.
Med all säkerhet finner man någon bil ute hos några äldre som bara blir förvånad att någon är intresserad av det gamla öket.......så kör på 25Hpman....klart det går hem

Typ1 61:a röda lilla vWiola

2,454

i värsta fall säger dom 5 e  ICQ/ad e jättenöjda.. o du me... ICQ/ag
som sagt GDSGD ICQ/ab

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

2,455

Ja, det blir ju lite jobb. Den är krockad...men nära nog rostfri. Rost är ju tråkigt, men krockskador är väl fixbart det med.

2,456 Senaste redigerad av jh (2012-09-30 10:48:37)

Står på arninge centrum parkeringen med tomt batteri :-(

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

2,457

Hostar!! ICQ/am

2,458

jh skrev:

Står på arninge centrum parkeringen med tomt batteri :-(

löste sig tillslut.

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

2,459

Wildstar68 skrev:
25hpman skrev:

Håller med dig Tomas....varför dra fram storbörsen när de troligen ändå blir toppnöjda att ens få betalt för skrotet.
Jag själv fick ju en buss tidigare i år, ägaren var ju kalasnöjd att någon drog bort skrotet.
Med all säkerhet finner man någon bil ute hos några äldre som bara blir förvånad att någon är intresserad av det gamla öket.......så kör på 25Hpman....klart det går hem

Ja, vad kan jag säga?  Man svalde betet...2 papp var tillräckligt, man var nöjd. Jag undrar vem som är mest nöjd.  ICQ/ag

2,460

Det brukar jag också försöka med när jag bjuder men då blir man kallad snål Default/hmm

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

2,461

25hpman skrev:
Wildstar68 skrev:
25hpman skrev:

Ja, vad kan jag säga?  Man svalde betet...2 papp var tillräckligt, man var nöjd. Jag undrar vem som är mest nöjd.  ICQ/ag

Grattis ICQ/ag fixas upp lr sälges Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

2,462

Tar bort spam... sen ska jag kolla på när GB försöker meka  ICQ/ad

2,463

webadmin2 skrev:

Tar bort spam... sen ska jag kolla på när GB försöker meka  ICQ/ad

Jaja, få se hur det går... kunde be om din hjälp om jag trodde det skulle hjälpa...  ICQ/ad

2,464

Johan W skrev:
25hpman skrev:
Wildstar68 skrev:

Grattis ICQ/ag fixas upp lr sälges Default/hmm

Han är smått eld och lågor så den ska fixas.
Har beundrat bilder på den och tror den kommer bli grym.
Inte 2012 dock.
2013. Kanske...  ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

2,465

Kanske....

Medlem i Halmstad Luftkühlers

2,466

Laddar för mitt livs första älgjakt med bössa i handen...

Alte Liebe rostet nicht!

2,467

VwGoran skrev:

Kanske....

Njae...vi får se. Ska hämta hem den så fort jag får ledig vecka. Ska se om man kan rikta höger A-stolpe i en sträckbänk först, sen blir det att jaga delar till fronten. Har fått tips om en NOS framskärm än så länge.

2,468

nizekustoms skrev:

Laddar för mitt livs första älgjakt med bössa i handen...

Lycka till ICQ/ag  jag har hållt på i mer än 30 år å det är lite som med folkvagnar man blir aldrig fullärd på det heller......

2,469

Sitter på "kontoret"....   Default/lol

Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/eabc6220dad3b51400c5e0aace522c78.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297

2,470 Senaste redigerad av Bengt H (2012-10-09 14:00:59)

Jagar älg Default/lol

Post's attachments

2012-10-09 12.22.59.jpg, 212 kb,  x
2012-10-09 12.22.59.jpg 212 kb, 1 downloads since 2012-10-09 

2,471

Upp i ottan , för resa Malmö.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

2,472

kisavw skrev:

Upp i ottan , för resa Malmö.

vwälkommen till skåneland!
hojta till om du vill komma på garagebesök

2,473

Bengt H skrev:

Jagar älg Default/lol

Tycker det ser ut som hotdogs ICQ/ad

2,474

Jag ska jag på anställningsintervju, skogsmaskiner är det kul, bra betalt lr bara kalt och djävligt Default/hmm

2,475

Bengt H skrev:

Jagar älg Default/lol

Har det blitt något då?

Alte Liebe rostet nicht!