Kanske dags att uppdatera lite men det har varit mycket annat nu ett tag så då har Boxersvill blivit lidande..men ni har nog klarat er även utan mina updates.
Apropå bilden på mitt Splitvrak här ovan och som försvunnit ur mitt USB minne. Är det verkligen ingen som sparat nån bild eller sett på nåt annat forum ? Skulle villa ha några fler sparade jag åxå..
Och angående Ovalen så finns det några spekulanter men det har inte blivit affär än. Anledningen att jag säljer den är ju främst att kunna köpa in de grejer som fattas och göra ett större och längre ryck med Split bussen senare i vinter så att jag förhoppningsvis åtminstone kan få ut den och provköra lite under Beach 2013. Vi får väl se hur det går..
Men nu till det viktiga. En alldeles onödig reparation av en vanlig jävla Bay, eller hur Åsbergar´n !?
Jag har faktiskt varit ut i Smedjan en par kvällar och så här har har det blivit. Jag behöver kanske inte berätta så mycket utan det ser ni ju på bilderna vad jag gjort. Naturligtvis så är även innertröskeln bytt ,det syns lite av den på sista bilden och med en kväll till så så är den här sidans tröskelbyte klart och efter det blir det nog att stoppa i en motor så jag kan ha bilen flyttningsbar. Det kanske kan bli en Calvados mekning till helgen och få i motor!
Det blir ju mera svetsning naturligtvis efter det men det är i trösklarna det är värst. Ni får se andra sidan senare...
men med en motor i så blir det lite roligare iaf !
Allrajt så länge, vi hörs häjj !
Post's attachments
IMAG0887X.JPG 94.14 kb, 226 downloads since 2012-10-31

IMAG0894X.JPG 109.29 kb, 227 downloads since 2012-10-31

IMAG0904X.JPG 90.35 kb, 206 downloads since 2012-10-31

IMAG0906X.JPG 107.46 kb, 218 downloads since 2012-10-31

IMAG0909X.JPG 94 kb, 214 downloads since 2012-10-31
You´ll never know...