Detta är en liten fortsättning eller nått från den här tråden.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=11272
Jag skriver som en kratta så ni vet 
Lite intro:
För ca 3 år sen börja det dyka upp otroligt billiga snygga små förstärkare på Ebay.com, Hifi torsk som man är så
va man ju tvungen å beställa hem en å prova vad dom gick för, efter det har ja plocka hem lite olika modeller å blir
fortfarande lika förvånad hur bra dom kan prestera.
video ljud gör väll inte allt rätt men här 2 av mina kassa movies när vi testa lite.
Först på polarns Ino Audio piP högtalare å där lät det jäkligt bra.
Å ett par gammla Dynavoice högtalare som drev på riktigt riiiiktigt bra.
för 2 år sen byggde jag denna lilla resväsk historia(aka The Douchebag 1.0) som Alphonz här på forumet har pinstrajpa lite snyggt. Låter otroligt bra för att inte vara stagad eller nått inuti väskan.

Men nu börjar det bli dags för nått med ännu bättre ljud som man kan slänga in i framtida bubbla å kanske ha vid lite parkhäng.
Designen då, jag har haft den klar hela tiden i huvet å har även sett att det börjar dyka upp liknande på nätet.
kommer bli en blandning av dom här.

Grejjerna som ska andvändas till The Douchebag 2.0 dådå.
Basarna är ett par begangnade Magnat New Edge 216 6,5" basar

Och ett par Hertz Ht25 diskanter

Delningsfilter får ja återkomma till, för det har ja bara ett av just nu å lär helt enkelt hitta 2 likadana.
Förstärkarn är då denna lilla makalösa manick

Återstår dock å testa den och kolla om den håller måtten med mina andra småttingar, återkommer med en rapport under helgen.
Sen blire nån sort mindre 12v batteri i lådan så man får den portabel.
Och ett par flummiga kopplingar så NÄR jag införskaffar en ny bubblish så ska man kunna driva den via en T-amp framifrån
instrument panelen, aja mer om det laters.
Sammtidigt som detta ska byggas så kommer jag/farsan att bygga en mycket mindre variant som är tänkt som inflyttningspresent till syrran å killen hennes nyinköpta sommarstuga
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Ser fram mot fortsättning!