Ojoj.. bra där goopher ! Trevligt med paket ! 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxerville-prylar
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 12 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ojoj.. bra där goopher ! Trevligt med paket ! 

Tack som fan för ditt engagemang Jonas.
Tack för bra arbete.. Ser fram mot leveransen. 
OK allihop,
nu är allt packat och klart. Allt stämde till 99% - jag hade räknat lite fel på emballage så några av er har fått betala några kronor för mycket för frakten, och några har betalat för lite. Dessvärre vet jag inte vilka detta berör eftersom jag fått hjälp med packandet, så om ni tycker att ni blivit orättvist behandlade så hör bara av er så fixar vi naturligtvis till detta.
Samma gäller om jag lyckats skicka något fel - maila mig (posta inte här i tråden eftersom jag kollar min epost betydligt oftare än tråden) så fort ni kan så ska jag försöka fixa till det. Det var närmare 80 försändelser med massor av olika innehåll, så Murphys lag säger att någonstans MÅSTE det ha blivit fel trots dubbel- och trippelkoll.
Dock har era beställningar gått rakt från webben in i ett Excel-dokument, så era ordrar ska stämma till 100% - sen är det inte alls omöjligt att något inte klaffat vid själva packandet.
Bra att veta är att jag försvinner utomlands i 5 veckor på fredag, så eventuella fel som inte hinner fixas innan onsdag 26/9 får vänta tills jag kommer tillbaka. Då tänkte jag även lägga ut en lista på vad som blev över - jag "säkerhetsbeställde" nämligen lite extra grejer så att det skulle finnas en marginal för eventuella fel från tryckeriet (eller mig).
Nu ska jag ut till Romme-garaget och lämpa av lite grejer till er som hämtar era varor personligen. Ha det hörni, och tack än en gång för intresset i BV-prylarna!
MVH / Jonas
Tack Jonas för ditt jobb med BV prylarna. Och njut nu av dina 5 veckor utomlands.
Var bär det hän?
Jo, jag har ju jobbat hela sommaren så nu blir det ÄNTLIGEN semester! Jag och min flickvän har hyrt ett hus 5 veckor i den sömniga lilla staden Mendocino, ute vid kusten i norra Kalifornien, precis utanför Napa Valley. Daglig transport kommer att ske i en 1970 Westfalia som vi köpt av en vän i Merced. Ska bli så härligt! 
Ser fram mot leveransen!
Hoppas att det ligger ett paket till mig när jag kommer hem på torsdag!!

Jo, jag har ju jobbat hela sommaren så nu blir det ÄNTLIGEN semester! Jag och min flickvän har hyrt ett hus 5 veckor i den sömniga lilla staden Mendocino, ute vid kusten i norra Kalifornien, precis utanför Napa Valley. Daglig transport kommer att ske i en 1970 Westfalia som vi köpt av en vän i Merced. Ska bli så härligt!
Låter ju som en mycket trevlig semester
tar du med bussen hem sen eller?
Å du, lägg inte upp några bilder här. Vi blir bara avundsjuka
Eller jo förresten, ös upp bilder.
Gött Jobbat & trevlig semester..
Vilka fina tröjor det kom med posten idag 
Vilka fina tröjor det kom med posten idag
Vad roligt! Nöjd alltså? Motsvarade grejerna dina förväntningar? Ha det! MVH / Jonas
Busaberg skrev:Vilka fina tröjor det kom med posten idag
Vad roligt! Nöjd alltså? Motsvarade grejerna dina förväntningar? Ha det! MVH / Jonas
Såg väldigt bra ut det där.Tummen upp!
Fick tröjan å klibborna idag med. Fasen vad nice de var.
Stort tack!
Fan, vad roligt att höra!
Har ju varit en hel del jobb med det där... Hoppas alla diggar grejerna!
Alltid trevligt med paket
Bra jobbat goopher
När man är mellan två olika storlekar så är det inte alltid så lätt om man ska beställa medium eller large. Men i denna trevliga t-shirt(large) har jag något att växa i 
Felet är väl att man är för lång för sin kropp
Nästa gång det blir dags så tycker jag att du ska lägga till en t-shirt med ryggtryck
.
Man tackar för fina prylar
, är riktigt nöjd med den fina hoodien... , Bra jobbat!
Mycket nöjd med paketet... Tack så mycket
Lilla Julafton minsann,paketet kom idag!Tack så mycket! 
Riktigt nöjd med t-shirten ...
Typiskt inget paket idag..
. posten har inte letat sig ner hit..än
men i morgon... tror jag de e dags.. 
Hallå! De sista 9 paketen gick iväg kring lunch idag - bland annat ditt, Michael. Så i värsta fall dröjer det till på onsdag innan du får grejerna. Håll ut... Sorry!
som man säger: den som väntar på något gott väntar alltid för länge...
som ovan kläder med tryck på ryggen som man gör utomlands
vore trevligt.. kanske nästa gång..
man kan ha ett litet bröst märke sen ett stort på ryggen... 
Lilla Julafton minsann,paketet kom idag!Tack så mycket!
inte mitt
även fast ja fick lappen att det skulle gå och hämta idag efter 16.00
bildbevis mina vänner, bildbevis...
pompejus skrev:Lilla Julafton minsann,paketet kom idag!Tack så mycket!
inte mitt
![]()
även fast ja fick lappen att det skulle gå och hämta idag efter 16.00
OK, så det är kanska Posten som strulat till det med timingen mellan avi och paketupphämtning? Då borde det vara på plats imorgon iaf!
/ Jonas
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 12 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxerville-prylar
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.