1 Senaste redigerad av jn (2011-03-21 11:01:13)

feltillverkade gavlar till splittbuss vräkes bort innan dom hamnar i återvinningen.
felet är att hålen behöver arborras. kan för närvarande inte få fram nya förrän dessa är borta.
priset är så sjukt billigt som 200 kr/paret. finns 10-12 par ca. kan skickas men dom väger fläsk.

kasterkompenserade och i 10 mm svartplåt.

även en avgjutning av plast på tysk wwII hjälm men inredning från svensk hjälm. ball till vw eller hoj/moppe.

070-2923919

bild finns och kan fås vid seriöst intresse.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

2

Jag hade gärna köpt ett par, men jag har ingen aning om hur jag ska få hem dom ICQ/ab Om det nu väger fläsk och blir kostsamt att skicka.

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

3

lasslo skrev:

Jag hade gärna köpt ett par, men jag har ingen aning om hur jag ska få hem dom ICQ/ab Om det nu väger fläsk och blir kostsamt att skicka.

med lite tur går det att lösa på nåt vis. kolla med mr 25hp när han åker uppåt nästa gång. brukar ju ha nån resa ibland.
kan väga och kolla bussgods får du avgöra själv om det är värt det.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

4

Ja, det hade varit smidigt och trevligt om nån som hade vägarna förbi kunde ta dom neråt ICQ/ab
Jag kan kolla om Tomas har jobb uppåt ditt håll, var det nu är ICQ/ab Vet bara att det är långt från Skåne...

Kolla gärna med bussgods oxå, så jag vet iaf.

Buss 65
Ghia 57

5

Vilken typ av gavlar är det ? Har dom 4 eller 6 hål för fastsättning, alltså rena splitgavlar eller är det gavlar som passar både bay och split ?
Jag är också intresserad av att att veta vikten på 2st gavlar så jag kan kolla fraktpriser.

6

Franke skrev:

Vilken typ av gavlar är det ? Har dom 4 eller 6 hål för fastsättning, alltså rena splitgavlar eller är det gavlar som passar både bay och split ?
Jag är också intresserad av att att veta vikten på 2st gavlar så jag kan kolla fraktpriser.

det är efter ritningen hebster la ut på mb-forum till splitt. borlänge löser vi utan frakt om det inte är ilbråttom. var där senast förra veckan  ICQ/ad

7

lasslo skrev:

Ja, det hade varit smidigt och trevligt om nån som hade vägarna förbi kunde ta dom neråt ICQ/ab
Jag kan kolla om Tomas har jobb uppåt ditt håll, var det nu är ICQ/ab Vet bara att det är långt från Skåne...

sandviken/gävle. funkar det efter påsk och du vet nån som ska till elmia kan vi lösa det så?

8

jn skrev:

det är efter ritningen hebster la ut på mb-forum till splitt. borlänge löser vi utan frakt om det inte är ilbråttom. var där senast förra veckan  ICQ/ad

Det låter bra det, om du messar mig ditt kontonummer så kan jag föra över pengar för två par på fredag om det är ok ?
Jag har ingen bråttom med att få hit grejerna, så det gör inget om det dröjer.

Mitt nummer är 073-6127521

9

Franke skrev:
jn skrev:

Det låter bra det, om du messar mig ditt kontonummer så kan jag föra över pengar för två par på fredag om det är ok ?
Jag har ingen bråttom med att få hit grejerna, så det gör inget om det dröjer.

Mitt nummer är 073-6127521

ingen panik med deg heller. lägger undan 2 par åt dig.  ICQ/ad 

mitt nr är 070-2923919 om du undrar nåt. ska väl snart hälsa på demian igen. (om han håller sig på hemmaplan nåt  ICQ/ag  )

10

Det blir bra det då kör vi på det.

11

jn skrev:
lasslo skrev:

sandviken/gävle. funkar det efter påsk och du vet nån som ska till elmia kan vi lösa det så?

Jag har för mig att Borbos brukar vara på Elmia varje påsk, Jag kollar och återkommer.

Lägg undan ett par till mig, jag hittar nog ut nått sätt att få ner dom ICQ/ab
Skicka ett mail med betaluppgifter.

Buss 65
Ghia 57

12

lasslo skrev:
jn skrev:
lasslo skrev:

Jag har för mig att Borbos brukar vara på Elmia varje påsk, Jag kollar och återkommer.

Lägg undan ett par till mig, jag hittar nog ut nått sätt att få ner dom ICQ/ab
Skicka ett mail med betaluppgifter.

har tankar på att åka till elmia.
och jn och jag brukar lösa frakten lätt mellan oss..
så tala om det i skaplig tid så går det säkert att lösa

13

lasslo: min mail är spärrad av hotmail pga en skräpmailsattack idag. tar ca 24 timmar att få tillbaka den  ICQ/ac  mailar dig när det är tillbaks. men det löser sig på nåt sätt.

belsebug: jag ska till elmia själv men tack för erbjudandet.  ICQ/ad

har 6-7 par kvar om nån mer vill ha? dom ligger till i juni då garaget ska fixas. sen åker dom i stålskroten  ICQ/ad måste rensa ur lite.

14

Borbos ska till Elmia, ta med gavlarna dit så fixar han hem dom till mig ICQ/ab

Hö av dig med kontonummer

Buss 65
Ghia 57

15

maila mig. funkar nu. [email protected]
lördag är det troligen vi åker ner.

16

Boka en uppsättning åt mig jyrgen.

17

marcus ösd skrev:

Boka en uppsättning åt mig jyrgen.

jepp. OBS!! notera att dom kräver ett visst mått av bearbetning bara. lätt att bomma det i texten.  ICQ/ad

18

Jag tar två par om det fortfarande finns! Åker söderöver nästa helg.

/David

19

Danken skrev:

Jag tar två par om det fortfarande finns! Åker söderöver nästa helg.

/David

ska sammanställa men tror det finns 2 par åt dig.