1

Framtrummorna på min Oval är dåliga och Classic VW hade slut på lager. CSP Tyskland hade hemma och tack vare låg euro så blev det ungefär samma pris som från Norrland. Paketet kom till Uppsala på två dygn, men naturligtvis tappade Posten bort avin och jag kunde inte hämta ut paketet förrän i går (efter fyra dagar).

Ut i garaget efter jobbet för att göra ett snabbt byte. Lagerna flyttade jag över och för att inte riskera att repa inre lagerbanorna fick de gamla bromstrummorna en smekning med vinkelslipen, eftersom de i alla fall skulle slängas. Första nya trumman monteras utan problem och jag hinner tänka att det här går ju riktigt smidigt. Sedan packar jag upp den andra nya trumman ur kartongen ... och naturligtvis är det en baktrumma till en buss.  ICQ/am

Vad trött man blir.... Jag som skulle ut och köra i helgen för att kolla om det lirar inför den bokade besiktningen. De gamla trummorna är oanvändbara efter vinkelslipandet och det lär ta en stund att få en ny trumma från Tyskland - förutom strulet att skicka tillbaka den felaktiga trumman.

2

hehe
var det från IKEA du beställde eller
ICQ/ae  Default/lol  ICQ/af  ICQ/ad

3

Bra beg finns på hyllan.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

var dom så jävla dåliga att de inte inte gick att få till i svarven??... ICQ/ad

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

5

"...tappat bort avi..."

Det är nog 3-4 år sedan jag senaste använda mig av någon avi. Får man inte sms-avisering är det ju bara att ta med kollinr till utlämnings-stället och hämta det...

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

6

whallis skrev:

"...tappat bort avi..."

Det är nog 3-4 år sedan jag senaste använda mig av någon avi. Får man inte sms-avisering är det ju bara att ta med kollinr till utlämnings-stället och hämta det...

Precis. Om man har kollinumret.

7 Senaste redigerad av HenrikL (2012-09-24 15:42:06)

Det akuta löstes genom att låna en väl begagnad trumma från en klubbkompis. I dag har CSP svarat och lovat skicka rätt trumma omedelbums.