1

Vet att Patrik b inte tar sig in på forumet längre, utan får en hälsning att han kan ta sina spam och fara hem å ligga med sin mamma. Vad gör han för fel?

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

2

Bara ifrån en dator eller ?

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

3

Verkar inte ligga kvar alls va? misstagen för spammare och blivit bannad... webadmin eller goopher borde kunna se vad som hänt.

4

Att ligga med sin mamma kan väl räknas som ett fel.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

5

ICQ/ad  Default/lol
ja om någon vet hur.. så borde ju webadmin kunna fixa det.. ja inte mamman nu.. ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

6

Jag har samma fel, kommer bara in med mobilen men inte med datorn

7

Det har nog att göra med den långvariga spamattack vi har haft de senaste veckorna - ibland krockar IP-kedjorna. Maila mig och webadmin om ni inte kommer in så löser vi det så snart vi kan.

"Daddy Cool"

8

Kanske en dum fråga, men hur kommer man åt eran mail ifall man inte blir inloggad?

Nytt mob nr...

9

Ika skrev:

Precis så kände jag med, det vore ju fel.
Sen har ju hon annat att syssla med också  Default/hmm
Men nu verkar det ju funka att logga in igen,så om nån annan har fixat det så tack eller vad man ska säga  ICQ/an  ICQ/ab

10

iooor_21 skrev:

Kanske en dum fråga, men hur kommer man åt eran mail ifall man inte blir inloggad?

vet inte hur det är här, men på en del forum händer detta mig när jag loggar in från vissa datorer (jobbet)
Dock kan jag alltid läsa dom?

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

11

Patrik B. skrev:
Ika skrev:

Men nu verkar det ju funka att logga in igen,så om nån annan har fixat det så tack eller vad man ska säga  ICQ/an  ICQ/ab

...och ånyo ber jag om ursäkt för det alltför grova, verbala påhoppet du utsattes för. Boxerville har absolut ingenting emot varken dig eller din mor! Men med sisådär 3-400 spam-banningar under bältet börjar man liksom bli lite avtrubbad och aggressiv i ordvalet ibland, och du råkade dessutom ut för detta av misstag ICQ/ab Hursomhelst, bra att det funkar igen. Bara att höra av sig annars! MVH / Jonas

"Daddy Cool"

12

Jonas:
Du behöver inte alls be om ursäkt, även om Patriks mamma gillar det så har hon ju även annat att göra, såsom rengöra Patriks 18 strängade banjo....
ICQ/af

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

13

goopher skrev:
Patrik B. skrev:
Ika skrev:

...och ånyo ber jag om ursäkt för det alltför grova, verbala påhoppet du utsattes för. Boxerville har absolut ingenting emot varken dig eller din mor! Men med sisådär 3-400 spam-banningar under bältet börjar man liksom bli lite avtrubbad och aggressiv i ordvalet ibland, och du råkade dessutom ut för detta av misstag ICQ/ab Hursomhelst, bra att det funkar igen. Bara att höra av sig annars! MVH / Jonas

Jonas: Som jag skrev i mailet till dig igår så tycker jag att ni gör ett enormt bra jobb med att hålla forumet igång!!
och om det innebär att det blir en eller annan miss gör det inget,det var ju ingen som kom till skada ICQ/ab
Hoppas ni som jobbar med detta känner uppskattningen från forumbesökarna och orkar fortsätta ! ICQ/ab
Danne: kolla över doseringen på medicinen,det blev nog för många blå den här gången  ICQ/ad

14

Tackar!  ICQ/ag

"Daddy Cool"

15

Råkade ut för samma sak med jobbdatorn för ett par veckor sen men brydde mig inte så mycket då det funkade hemifrån.
Men nu funkar det på jobbet igen, tack för det! ICQ/ab
Fast egentligen har jag inte tid med det här....måste logga ut å jobba lite... ICQ/ac

VW typ 3 1600 TLE 1971