Hej! Som en del har sett köpte jag Tords 51:a. Och nu är jag ute efter en hel del grejer till den.
Det jag redan har:
Dörr höger med dörrhandtag inre + yttre
Sidorutor bak
Batwingratt
Hjulupphängningar
Ischiasluckor
Hjul
Handtag till soppakran
Pedalställ med gasrulle
Innertak i tyg
Motor och låda kör jag 1600 och nyare låda
Rattstångsrör från sen oval (om det är samma som till split? Vet att axeln skiljer sig och behöver en sådan)
Framskärmar (Men har någon ett par i grymt patinerat skogsvraksskick är jag intresserad ändå)
Annars är allt av intresse som saknas på bilderna + inredning med knappar och reglage!

Plåtdetaljer önskas vara i samma eller värre skick än karossen, bara de är användbara. Kulhål och ordentlig rost är inga hinder. Även tyginredning i väldigt slitet skick önskas, men även finare går bra.
Bakskärmarna kan komma från en 60-talare, bara de har rätt skick
Annars spelar det ingen roll om grejerna kommer från oval eller liknande(förutom baklysen) bara de passar.
Glasrutorna till dörrarna och splitrutan kan jag låna och be en glasmästare skära ut. Vindruta köper jag gärna beg bara den är användbar.
Kolla igenom era gömmor! Jag har en hel del grejer till luftkylt, om byte önskas går det bra. Eventuellt hela bilar.
Även tips vart man kan köpa vettig plåt (trösklar, värmekanaler och frontplåt) vore trevwligt.
PM eller i tråden.
mVWh Michos Miche 
) men ordentligt bucklad ljusgrön motorlucka tidig? oval