1

Jag är sugen på att köpa lite grejor från ett företag i England(just campers), men eftersom grejorna är lite skrymmande så vägrar dom att skicka utanför ön.
Finns det andra sätt att lösa frakten på? typ att få paketet skickat nånstans inom England och sen få det skickat vidare hitåt?
Det finns kanske risk att det alternativet äter upp förtjänsten med att köpa delar där istället för hemma ICQ/ab

Nån som har erfarenhet eller en idé?

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

2

Har hört det förr om Just Kampers men samtidigt bekanta som handlat rätt stora grejer där, hur stora eller vad är det det gäller?

3

John Aaron kan ta det med över nån gång. Ta o checka med honom. Han heter "svensktradera" på Tradera Default/smile
Har nog både nummer o mail i nån hörna.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

vägrar att skicka?? konstigt. min syrras man köpte ett förtält av just campers för några veckor sedan. det var inga problem, paket kom på några dagar. och det var både stort och tungt och uppdelat på 2 paket.
man kan väl inte ha firma och vägra skicka grejer? ICQ/ab

5

Nu gäller det ett takräcke, det är väl inte så stort när det är nermonterat?
Dom kunde skicka 2 bågs räcke, men inte 3 bågs?

Förra året försökte jag beställa en barnsäng, det vägrade dom oxå ICQ/ab då ringde jag och frågade, men det var samma sak endå. Lite lustigt med tanke på att jag vet andra svenskar som har beställt, och fått barnsängs skickade?

Vi gjorde en sambeställning på 5st markiser förra året, det var inga problem att skicka. Det paketet lär ha varit större än ett omonterat räcke ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

6

Vart i UK är det? Jag vet om en som körer till belfast, och han körer hem igjen imorgon. Til DK

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

7

Och ja, jag vet at belfast är i Irland. Men han körer till tunneln i sydengland.

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

8

Tack för erbjudandet Hamse, men det var lite tight inpå ICQ/ab
Jag har inte köpt grejorna än, och jag vet inte om dom har öppet på söndagar.

Buss 65
Ghia 57

9

Ok...