176

Betalt här med ICQ/ab

177

Jupp här också ICQ/ag

178

Samma här, nu är det bara att vänta ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

179

Jaajajajajajajaj! Jag har ICQ/ag

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

180

V-f detta har jag missat totalt ICQ/ac  Vågar man hoppas på att du tar upp en ny beställning?? ICQ/ab

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

181

Nu var det betalt.  ICQ/ag

Bubbla -65

182

Hallå! För en vecka sedan gick betalningsinfo ut till de sista av er, och jag har även mailat några av er för kompletterande adress-info. Grejerna ska förhoppningsvis dyka upp nu på fredag, sedan packas alla paket och skickas i början av veckan därpå. Håll ut...! ICQ/ab

"Daddy Cool"

183

Det låter bra de! ICQ/ab

Typ 1 59:a     Typ 3 Notchback 65:a

If it ain't broke, don't fix it!

184

Betalt

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

185

Betalt

186

Sådärja! Nu är alla grejerna hämtade. Idag ska det packas upp, packas om och märkas... Blir en lång dag, men det blir också sjukt roligt! Paketen går ut på måndag. Ni som inte förskottsbetalat - gör gärna det, eftersom jag åker utomlands på fredag och jag vill helst skicka allt innan dess. Tack på förhand! ICQ/ab MVH / Jonas

"Daddy Cool"

187

Grymt gjort Jonas.....hatten av för dig !!

Typ1 61:a röda lilla vWiola

188

Betalade igår

utan vw just nu... :-(

189

hoppas att det kommer att bli nån hoodie över.. ICQ/ab

190

goopher skrev:

Sådärja! Nu är alla grejerna hämtade. Idag ska det packas upp, packas om och märkas... Blir en lång dag, men det blir också sjukt roligt! Paketen går ut på måndag. Ni som inte förskottsbetalat - gör gärna det, eftersom jag åker utomlands på fredag och jag vill helst skicka allt innan dess. Tack på förhand! ICQ/ab MVH / Jonas

Ska du ner i rommegaraget nåt i veckan så kan du lämna mina grejor i notchen  ICQ/ag

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

191

Hej Jonas!

Har beställt... men inte sett till nån betalinfo????  skicka den och jag girerar på en gång..  ICQ/ab

Formel Vee Dolling

192

Väntar oxå på bet infot

Typ 3 variant -62
Typ 1 -68 såld

193

Va??? Skumt. Kolla era skräppost-korgar. Jag skickade ut till alla som beställt för länge sedan. Mysko!  Default/hmm

"Daddy Cool"

194

Vintage VW: Skickade till dig den 4e september, har skickat mailet till dig igen. AVF: Skickade till dig den 8e september, har skickat om även ditt mail. Hör av er om det inte dyker upp. Tack på förhand, boys! MVH / Jonas

"Daddy Cool"

195

Hittade det nya mailet i skräpboxen nu.......... fixar bet på en gång ICQ/ab

Formel Vee Dolling

196

Betalt, märkt med "Vintage Vw" ........................  ICQ/ab

Formel Vee Dolling

197

Ja, eftersom Boxerville har varit utsatt för såpass mkt spam på sistone så kan vissa leverantörer klassa mail från BV eller mail med "Boxerville" i namnet som spam. Synd, men tyvärr finns det itne så mkt att göra åt det.  Default/hmm  Bra att du hittade det iaf, ditt paket är faktiskt redan packat. ICQ/ab Ha det och g'natt! MVH / Jonas

"Daddy Cool"

198

När dunkar hoodien ner i brevlådan då goopher !? ICQ/ab

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

199

easos skrev:

När dunkar hoodien ner i brevlådan då goopher !? ICQ/ab

En fördel när man bor närma, hämtade grejerna igår kväll  ICQ/ag
Skulle visst börja postas imorrn  ICQ/af

200

Japp, första batchen går ut imorgon... har packat som en idiot hela kvällen igår. Men kul är det! ICQ/ab

http://www.boxerville.se/forum_posts/bv_00.jpg

http://www.boxerville.se/forum_posts/bv_01.jpg

"Daddy Cool"