Ingen som skall stanna till i Ängelholm?????????
Så då är pickisen klar för att rulla ner till malmö imorgon...
se om den vill gå så långt utan nåt strul... 
Om någon har gummidamasker till bakaxlarna (stora, intill växellådan) behöver jag 2 sådana, är på träffen i morgon.
Också bromsslangar och bromsrör, allt till buss 64.
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.
1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer. Reggad som 1964 - │o\w/o│
Det e inte bestämt någon tid och hur många vi blir från ängelholm. det beror på tid och daxform hos vissa som e på galej ikväll...
Blir inget Malmö i år . Tar en tur till Nässjö om en stund , sen blir det vw meck.
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Lägger upp lite bilder från träffen.

Typ 1-73 Grabbens 1835 cc(20 år) 1303 S
Lite till:

Och sista gänget bilder:

Där syns man på 5:e bilden från slutet.
Som säljare på marknaden så måste jag säga att den var uruselt uppbyggd. Det absolut bästa med den var att man missade att ta betalt för säljplatsen. Nästa år ska jag sälja häcksaxar, för vissa säljare fick stå med trädgrenar i ögonhöjd o växlighet som verkade ha förtur framför en fungerande marknad.
Kan hålla med att det var dåligt av VW som gav VW veteranerna mindre plats detta året. Så det blev lite kris i det hela. Hoppas bara det blir bättre nästa år. Förra året och övriga år så var det plats för marknaden på hela scanias parkering också. Nu var det bara en liten plätt där man fick utnyttja.

Puh..då va man hemma efter ännu en höstträff, blev ganska lyckat trots mycket begränsat med plats. Låter som en bra ide det med häcksaxar
Va tänkt att klippa vegetationen men vi är sånna naturvänner så vi ville inte
hoppas det i övrigt blev en bra träff!
Typ1 1963 soltak (Herbie), Karmann ghia 1967 m.m.
synd man missade det ! , men jag får nog satsa nästa år ! 
VW träffen i Malmoe,
Åkte 9 mil genom genom det skånska landskapen och denna gången körde jag nercabbat hela vägen.
VW- mössa, solglasögon, vantar och musik på högsta, riktigt gött. Men backen innan Lund var tuff, passerade krönet i 60 km i motvind. Men å andra sidan, jäkla vad snabbt det gick hem i medvinden......
I Malmö var det som vanligt riktigt snygga bubblor och bra ös på musiken.
All heder till alla som anordnade träffen. Mer bubblor,mer mat, mer säljgrejor mer mer mer!
Hoppas det är fler träffar innan man ställer in för hösten.
/M
Slänger också upp lite bilder när jag fått tid att minska ner dom
Ser dock att vissa bilar redan hade gett sig iväg när jag var det, eller också kanske de inte hade kommit, det är vilket som.
här kommer lite bilder som jag tog i Malmö..
Här kommer mina också 
lite kul att min buggy fastnade på bild (vid grilltältet).
var där i ca 1½h innan jag smet hem igen... Tyckte inte att marknaden var "nåt att hänga i julgranen", men fick med mig det jag hade beställt 
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad