1

Nån har lämnat en låda med ett par backspeglar vid min garage dörr i Gävle/lexe.........nån ska ha dom (jag ska förmodligen ta med dom nånstans)........kan "nån" tala om för mig vad som gäller då jag har noll koll på detta  ICQ/ag

Tack tack

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

2

Kanske någon som tycker att du är så gammal att du behöver titta lite i backspegeln.  ICQ/ab

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

3

tror nog dom flesta säger till mig att INTE titta där  ICQ/ag

4

Om det en vacker dag står en låda innehållandes en årsprenumeration på frälsningsarmen i medelpads sångbok, 7 begagnade risifrutti, ett tomt 12 pack folköl samt ett par gummihandskar för vänsterhänta så är det inte jag som lämnat den.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

5

I morgon förmiddag kommer du ha ett gäng dörrsidor stående där. Men du minns väl vart dom ska  ICQ/ab

6

Har nog glömt nämna det men speglarna ska likt dörrsidorna till mig..... Glömde...

Köpt av Tony.

//S

7

haha, Ika.....sicko
Demian..jaja, självklart....(idag så)
Steffe, du har nog nämnt det.....för jag vet att jag har hört nåt om speglarna.....men dåså, då e problemet löst, tack tack
Leverans till helgen  ICQ/ag

8

Ika skrev:

Om det en vacker dag står en låda innehållandes en årsprenumeration på frälsningsarmen i medelpads sångbok, 7 begagnade risifrutti, ett tomt 12 pack folköl samt ett par gummihandskar för vänsterhänta så är det inte jag som lämnat den.

Default/lol ....bäste Ika......jävligt fyndigt....hahahahahaha......ett par gummihandskar för vänsterhänta........

Typ1 61:a röda lilla vWiola

9

Såna här trådar gör livet lättare.  Default/lol

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G