.... när Internet bara var en fluga, året när både Eddie Meduza och Bruno Wintzell la stövlarna på hyllan och Hallandsåsen blev synonymt med fiasko togs ett beslut som jag idag skulle få ångra....
Det var nämligen så att splitpickisar inte var så satans ovanliga som idag, det gick rätt enkelt att få tag på hyfsade objekt!
Baybussar ratades i rasande takt och vi skickade dom hellre till pressning än tog reda på dom, och en hel del fina splitar, både typ1 & 2 lämnades med orden " dom åk ingerst....."
Dom visade sig åka utomlands, både med undertecknads och med andras hjälp.
Nåja, det var 2002 och idag tio år senare, besökte vi platsen.....
Platsen där vi för ganska exakt tio år sen kapade fronten på en EH, bara för att frontplåten var rätt okej!!!
Huset tillhörde inte längre den gravt törstiga herre som vi gjorde upp affären med för ett decennium sedan utan har bytt ägare..
Den nya ägaren var dock inte det minsta intresserad av skrotet som stod bakom hundhuset utan gav gladeligen bort det till mig!!
Är helt slut under, men är länge sedan jag såg så friska lämmar, visar även det hur läget var för tio år sen, då fanns det lämmar i överflöd!!
Nåja, nog med ordbajsandet och upp med bilder!
Hämtar under veckan, måste bara prata med tomtägaren bredvid om att köra traktor över hans ägor..

Vad tror ni om lämmarna!?!?

Kommer fler bilder när den står vid garaget, kommer nog bli donator av bla fram & bakvagn till en 60a buss.
Lämmarna tänkte jag göra skoterramper av.....
//S