1

pratade med ACM om framskärmar i plast till min 1600, dom hade bara i rally kross format men kunde tillverka till gat modell om jag ville.
Är det någon som har erfarenhet om passform m,m
kolla längken nedan.

http://www.yourvismawebsite.com/a-compo … ycross/vw/

Daniel

TYP 3 Fastback -71 Automatic

2

det brukar vara lite si och så med passformen på plastskärmar men är det ACM som gör dom är det nog riktigt fina skärmar..synd att du inte behövde plastskärmar till en kortnos för såna plastskärmar har jag några par av liggandes i gömmorna..

S

3

Känns inte okej med plast skärmar men det är svårt att få tag i folk som kan hjälpa mig att svetsa upp dom, och då är väll detta det enda alternativet.
Har sökt med ljus och lyckta efter kunnit folk men är det någon som läser detta och kan/har tips om någon så skriv gärnna.

4

Det brukar vara lätt att få tag i beg plastskärmar. Jag kan nog ordna fram ett par men då behöver jag dina rostiga i utbyte. Jag har ett par fina plåtskärmar också liggandes men jag är inte säker på om jag vill göra mig av med dom. Är det brottom??? I vilket fall som hällst så skickar jag dom ej utan det få bli ett byte två människor i mellan. Jag bor i blekinge så det är kanske inte så lätt.
MVH: Andreas

5

notch63 skrev:

det brukar vara lite si och så med passformen på plastskärmar men är det ACM som gör dom är det nog riktigt fina skärmar..synd att du inte behövde plastskärmar till en kortnos för såna plastskärmar har jag några par av liggandes i gömmorna..

S

Tackar för svar fundarar ICQ/ao vill nog helst ha i plåt men det är supersvårt att hitta..

6

Andreas karlsson skrev:

Det brukar vara lätt att få tag i beg plastskärmar. Jag kan nog ordna fram ett par men då behöver jag dina rostiga i utbyte. Jag har ett par fina plåtskärmar också liggandes men jag är inte säker på om jag vill göra mig av med dom. Är det brottom??? I vilket fall som hällst så skickar jag dom ej utan det få bli ett byte två människor i mellan. Jag bor i blekinge så det är kanske inte så lätt.
MVH: Andreas

hej, är sugen på dina plåtisar, skicka pris och bilder på "[email protected]"
:-)

7

Du har mail.