Hoppsan ! Här hade jag ju ramlat ner till sidan tre, det är ju inte bra... det betyder ju att jag inte gjort nåt eller ?
Och det är nästan sant åxå.. jag har inte skruvat nåt med mina grejer. Bara allt annat man måste göra.. jobb,hus,barn,gräs,öl,ved och sånt skit som jag sysslat med. Nästan iaf, jag och Skägget har hjälpt Grenje lite med att montera in motorn i den gröne så lite skit under naglarna har det blivit. Och idag så ska vi slakta den röd/vita polkabussen är det sagt som numera officiellt har blivit res.dels bil, det syns på bilden här nedan att bakluckan redan hamnat på kusin Julias gula ´75a. Och den har farbror PG faktiskt fått snurr på och städat ur så den är garanterat klar till nästa sommar, verkar inte behöva mer än max en timme med svets, dock verkar en ny koppling behövas men annars så blir det rengörning och inredningsbygge som är det viktiga.
I övrigt så fick jag besök av en granne och barndomskompis som köpt en tjusig 1303 i lagom diskret färg som första VW av en gammelmoster !
Han snackade om att besikta och sälja vidare först men nu har jag nog sett att den rullar nästan varje dag så den blir nog kvar...
Nån som sitter på schyssta framskärmar och en förarstol och vill sälja kan PM:a mej nummer så ska jag vidareförmedla det till honom.
Förra helgen var jag dessutom in till Lars Garage en snabbis. Han har figurarat tidigare i tråden men nu sitter 1835:an monterad, bilen är provkörd med diffusa bromsar sittandes på en läskback och lacken är polerad så nu jäklar är det på G ! Riktigt roligt Lars så nu ser vi framemot sommaren 2013 med en riktigt rapp Scnellheck på de hälsingska landsvägarna ! 
Post's attachments
GBK.JPG 194.98 kb, 194 downloads since 2012-08-25

GBK2.JPG 210.16 kb, 192 downloads since 2012-08-25

Jimmy.JPG 200.54 kb, 179 downloads since 2012-08-25

Julias.JPG 210.55 kb, 199 downloads since 2012-08-25

LarsGarage.JPG 148.4 kb, 173 downloads since 2012-08-25
You´ll never know...