lite gamla bilder på en svensk klassiker.........
Träffade faktiskt Lunden Brothers i Hudiksvall i somras och som det verkar så verkar det ha tänds en gnista inspiration att ta fram nån Volkswagen snart så vi får hoppas på det bästa ! 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 150 151 152 153 154 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
lite gamla bilder på en svensk klassiker.........
Träffade faktiskt Lunden Brothers i Hudiksvall i somras och som det verkar så verkar det ha tänds en gnista inspiration att ta fram nån Volkswagen snart så vi får hoppas på det bästa ! 
Kvällarna med Lundens i bussen är minnesluckorna man inte minns.....
Var och köpte en kamera förra väckan och håller på att lära mig den så dom kan vara lite ur fokus och mörka 
Var och köpte en kamera förra väckan och håller på att lära mig den så dom kan vara lite ur fokus och mörka
Gryyymt snyggt johan.
Snyggt, Johan!
Trevliga bilder.. 
Tackar 
Lägg inte ut fler bilder från det året, snälla
Jo, Ö-viks träffen 2002 om jag drar mig till minnes... så 10år är det då... men då hade den varit med nått år redan..
Nu vet jag vad jag ska göra med Lowlight ghian 

Lägg inte ut fler bilder från det året, snälla
rogga skrev:Jo, Ö-viks träffen 2002 om jag drar mig till minnes... så 10år är det då... men då hade den varit med nått år redan..
Haha... Kommer ihåg en kille med en mattröd soltakare som inte var så pigg.....
Nä, jag lovar....
Bara skulle vilja ha!!

Mer info? Såg den på instagram nyss!

En sån som gräsklippare hade ju vart fräckt 

.

looking good... 
tydligen e det vissa saker på bussen som e photoschoppade.
avgas lysen o räcke.. men gillar den endå.. 
Ett par bubblor i Västervik idag....

Någon som sitter på fler bilder på denna?
Den är (jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den) otrolig (finner inte ord) ......
NU kommer orden, den har ingen tokavsmalnad framfjädring (som IMHO ser fånigt ut), ingen negativ camber bak, lagom nose down stuk, inte en massa trams påskruvat ja den är...

... bara ren & pure perfektion, sådär rätt Hot Rod och lagom Cal Look men med RACER spelled all overr, det är dom små detaljerna som gör den så helt rätt. Bilden är lånad från en av dom bästa bilbild Bloggarna Bump Steer, kolla även bilder & filmer där på Porsche 911 legenden Magnus Walker's bilar....
DP says: Har som oftast problem med blanka & putsade fordon men detta är ett undantag....
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- … 0884_n.jpg
Någon som sitter på fler bilder på denna?
Ja det är sknhed

Sidor Föregående 1 … 150 151 152 153 154 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.