Köpte mig en V70 i helgen, gick och tittade lite i logen hos säljaren och där började jag nästan gråta en skvätt. En typ 1 cabbe från 56... där stod den bara, och faller samman sakta men säkert. Och inte ville dom sälja heller. 
402 2012-08-27 14:32:53 Senaste redigerad av vwentusiasten (2012-08-27 14:34:04)
Var ute å snurrade i övik i jobbet och vips dyker en trevlig 55a upp.
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Låg bakom en beige-vit bay i Strängnäs i kväll.
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Mötte en vit earlybay Westfalia pop-tak på RV76 strax söder om Gävle i eftermiddags. En äldre (än mig) herre satt bakom ratten och den var lastad med cyklar där bak. Bussen såg fantastisk fin ut.
Westfalia Tin Top -72 Baja Bay
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4668
Min morgon i Lidköping räddades av en grön -65:a med amerikabågar som rundade rondellen Majorsallén/Wennerbergsvägen. 
1303S -73
Golf GTI 16V -88
Passat TSI 280 -18
en blå early bay lyx med vitt tak på dollyvagn i östersund. drogs av en svart passat. Någon som vet nåt?
50 splits 68a lyx? Var den 50/50 fixad?
nä det var det inte, bra nog långt mellan östersund och skellefteå
Vit 1300 på inre ringvägen, Malmö.
Vem var det som körde runt med en pilbuss på ett släp först i Nyköping runt 14:35 som också senaste sågs i Gnesta på eftermiddagen/kvällen?
en blå early bay lyx med vitt tak på dollyvagn i östersund. drogs av en svart passat. Någon som vet nåt?
Sven J 
Sven J 
jo han behöver ju en bil till 
Idag utanför H2M Racing i Östersund.
De är min 
jo han behöver ju en bil till
Han berätta i kväll på fikaträffen, hade haft den stående hos sin bror hämta den till bubbelpolen 
ok
Stefan F skrev:Idag utanför H2M Racing i Östersund.
De är min
Å tusan
Såg den precis när jag kom ut ur butiken, o sen var det bara att styra kosan hemåt efter 5 dagar på Ledkrysset...
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Mötte en blå & vit lyx splitt på biltransport släp på E6 utanför Halmstad idag vid 9-tiden.
Ngn som vet vilken det är? På väg till England eller ngn i Skåne trakten som köpt den?
Hann ju inte få bild på den
Det är väl någon som kommit hit för att köpa loss en billig lyxis...(med utländska mått mätt)
Såg en gul late bay lyx med högtak i förrgår i Visby, hann dock inte med något kort 
En blå pickis spottad i Björklinge idag på förmiddagen.
Ragtop 60 No name
Såg en gul late bay lyx med högtak i förrgår i Visby, hann dock inte med något kort
Såg den ut att legat på sidan, jag såg den innan den låg på sidan i norrping
kanske finns fler 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Såg, vad jag tror är Kees blåa bay. Om den står i Stockholm, nära palmyra så är det den!
Amanda skrev:Såg en gul late bay lyx med högtak i förrgår i Visby, hann dock inte med något kort
Såg den ut att legat på sidan, jag såg den innan den låg på sidan i norrping
kanske finns fler
Ingen aning tyvärr, men den kan mycket möjligt gå i Norrköping då jag inte sett den på Gotland tidigare