Som att jag som ändå inte har tid kommer få nåt gjort med denna också.. Tveksamt, men nu står den iallafall hemma.
Köpte den av Nicklas här, var iväg och hämtade i fredags.. 25 mil med tattarlass. 

Den spändes iallfall fast ordentligt.. Och satt kvar hela vägen hem..!
PLaner då ?
Mja.. Först hade jag tänkt flytta över den blåes identitet, men så fixade Nicklas fram papprena så då uppstod plötsligt möjligheten att fixa till ännu en fatchick. Jag har ju börjat med dessa, så varöfr inte fortsätta?
Tänker mig byta elsystemet, ljudisolera å det grövsta, nya bromsar, fräsiga fälgar(Fuchs, gasburners eller kanske cosmics), och så blir det väl en motor i framtiden. Inredning och sånt naturligtvis också.
Det var egentligen lite för tidigt detta inköp, har tänkt att bygga garage till året, men nu gick det ju som det gick så då får vi väl se vad som händer. 
Men nåt fräsigare än 1641 får det nog bli denna gången..!
Men jag gillar att fler än jag upptäcker de lite nyare modellerna också faktiskt. En fräsch 1303:a är bland det snyggaste man kan ha parkerad på går´n om jag personligen får säga. För att inte tala om åk-komforten. En tråd jag helt klart måste följa. Grattis till ditt köp.