2,326

ant skrev:
Wildstar68 skrev:

Började med kvällspassen för vintersäsongen igen.....känns surrealistiskt att tippa snö med ismaskinen ute på gröngräset en varm dag som denna

Kul! skogsvallen antar jag.... där har man tillbringat många timmar. har du jobbat där länge? jag spelade i nhc fram till -06. är salle kvar?? haha...

Tjo o hej....började på vallen 06...Salle, den tjockisen,  kör taxi nuförtiden. Det blev någon form av upplösning av gamla vaktmästeriet strax innan jag började. Var tydligen massa oegentligheter som orsakade det. Idag e bara Håkan "Nisse" Nilsson kvar av gamla staben.
Ser lite annorlunda ut på vallen sen du rymde tror jag. Har du vägen förbi nån dag så får du väl inspektera bandyhallen och tillbygget på ishallen.
Ha det great !!

Typ1 61:a röda lilla vWiola

2,327

Tittar på från vrak till bubbla på Discovery.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

2,328

Dricker en Breznak och ska strax hoppa in i partymobilen (husbilen) för avresa mot Kattvik och 40-års kalajs! Dyngrauk ikväll Default/lol

Kan inte mycket...

2,329

Har just kört Enduro tävling i mittendurocupen här i Hudiksvall.
Ledde med över minuten då jag körde sönder kopplingshandtaget, lyckades komma 3:à iaf efter lite nöd reparationer, nu dricks det bärs  ICQ/ag

2,330

Lider med Mohawk..........

så tragiskt....

2,331

ja det var tråkigt ....

och jag sj kollar bv en sista gång denna vecka och laddar upp mig för sista året i skolan .

ska även tappa ner från FB,BV, och alla sidor man är inne på och satsa på friidrotten och skolan nu .

googla lugnt !  ICQ/ag

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

2,332

Funderar hur det kan komma sig att det under sista tiden dykt upp så jä..la många Barndoors från skogar å lador!! Om alla kommer ut på vägarna så blir det ju rena dussinbussen ju  ICQ/ag

Kanske dax att skapa en Barndoortråd med kända och okända bussar för att hålla koll på alla...

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

2,333

Är väl helt enkelt så, e gjejer värda pengar ICQ/ad  ser folk dom.. Annars får dom stå..  allt har sin tid. ICQ/an

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

2,334

Barndoor51 skrev:

Funderar hur det kan komma sig att det under sista tiden dykt upp så jä..la många Barndoors från skogar å lador!! Om alla kommer ut på vägarna så blir det ju rena dussinbussen ju  ICQ/ag

Kanske dax att skapa en Barndoortråd med kända och okända bussar för att hålla koll på alla...

ICQ/ad

Kan inte mycket...

2,335

NickeNyfiken skrev:
Barndoor51 skrev:

ICQ/ad

En tråd på kylskåpet alltså ;-)

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

2,336

Efter att ha jagat bilbusar som sladdar runt på jobbet ikväll och pratat med bröderna batong...så känns det rätt gott att komma hem en stund.
Avverkade fem timmar i garaget innan jobbet kallade på uppmärksamhet. Slipade bort spackel som lagts på för tio år sedan.....uj...det var rostbrunt under.. ICQ/ac
Tja....mobbare ska tydligen jagas hårdare på nätforumen enligt nyheterna ikväll.....har själv jobbat med ungdomsmobbning och ryser så fort man förstår att någon e utsatt.
Väl värt en tanke.........

2,337

Andra dagen på jobbet efter semestern och sitter och funderar på bilar... jobba vidare på det man har? sälja? köpa nytt?...hmmm...

2,338

Trodde jag skulle få plocka upp mitt elsystem till barndooren idag men det blir nog inställt p.g.a. en olycka...

Alte Liebe rostet nicht!

2,339

nizekustoms skrev:

Trodde jag skulle få plocka upp mitt elsystem till barndooren idag men det blir nog inställt p.g.a. en olycka...

?? inget allvarligt hoppas jag ICQ/ad

2,340

Bengt H skrev:
nizekustoms skrev:

?? inget allvarligt hoppas jag ICQ/ad

Nja, Jon som skulle lämna det blev påkörd av en lastbil som bytte fil och inte kollade i döda vinkeln... Han klarade sig men bilen blev nog skrot som det lät.

Alte Liebe rostet nicht!

2,341

Hur gick det med elsystemet vill alla veta.. ICQ/ad klarade det sig utan skador?? inte helt oviktigt...

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

2,342

Elsystemet klarade sig med smärre chockskador... :-)

Alte Liebe rostet nicht!

2,343

Dricker kaffe o äter äppelkaka ICQ/ae  ICQ/ae

2,344

Handikappad efter en nervblockeringsspruta i ryggslutet....nu har jag både tens-maskin, dubbel dos värkmedisnusk och en sprutjävel som ska ta hand om ryggvärken
dvs... = ligger halvdrogad i soffan med känslan av att det sitter en spade i ryggslutet.........läkarjävel.....när jag kan röra mig igen ska jag åka ner och
fylla han med några tuber fogskum...eller nåt.....JA...jag e lite gnällig idag...... Default/hmm

2,345

Sitter på jobbet och funderar på om jag ska åka den långa vägen hem så jag kan spana lite mer på bussen jag såg i fredags... Default/hmm

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

2,346 Senaste redigerad av Thomas Å (2012-09-01 07:05:06)

Dricker en hembrygd Porter och småler åt något kul som hände i veckan som gick.

En kollega på ett annat program på skolan kom in på Fordonsprogrammet och fick syn på min Barndoor och utbrister att "En sådan där står det på en gård uppe vid vår sommarstuga, upppallad, men den ser ut att vara körklar, inte som din..."

Du måste ta ett kort på den sade jag.

Sedan har jag gått och funderat på om det är möjligt att East och de andra gossarna kring Edsbyn kunnat missa en buss som står synligt på en gård i krokarna kring Edsbyn.

Helt plötsligt så slog det mig vilken buss det måste vara och ringde upp kollegan och fick bekräftat färgen på bussen och då kunde jag skrattande tala om för honom att han hade helt rätt när han sade att modellen på bussen såg precis ut som min.

Vem blir först med att komma på vilken buss det var?   ICQ/ab

"Pimped by Nature"

2,347

Jag har då inte en aning åtminstone ICQ/ad

Men för att gå on-topic! Jag har precis duschat och grejat, snart bär det av på förmingel och 3-dagars bröllop! ICQ/ae Hur jag ska må efter helgen vågar jag inte ens tänka på Default/lol

Kan inte mycket...

2,348

väntar på live VW race på nätet från USA Bug o rama o VW Aktion från santapod kvälls race

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

2,349

Njuter efter premiärturen med min 1302 à som ej varit i trafik på 15 år , nu ska den bara in på Bilprovningen också ICQ/ab

2,350

Banco skrev:

Njuter efter premiärturen med min 1302 à som ej varit i trafik på 15 år , nu ska den bara in på Bilprovningen också ICQ/ab

Låter kanon , släng upp bild med på den eftersom den är så trevlig.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967